Los bericht bekijken
  #24  
Oud 25 september 2008, 15:46
Cirsten
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Tips gevraagd, nieuw platform voor Freelancers

Ik begin deze discussie met iets over mijzelf te vertellen...dat vond ik wel zo netjes. Puur ter informatie, nietszeggend..mee eens. Het was een korte introductie. Waarom val je daar nu zo over?

Ik heb inderdaad mij niet verdiept in zoektermen in de specifieke branches wat ook niet noodzakelijk is. Ik ben immers bezig met een platform en achterliggende portals die gevonden moeten worden door opdrachtgevers. Ik ben niet bezig met hoe opdrachtgevers individuele sites zoeken. Ik ben daar wel benieuwd naar, zeker door deze discussie.

En ik stel nergens dat mijn platform of ons platform (er wordt aan gewerkt door en team van 10 mensen) heilig is of allesomvattend. Ik heb ook nergens aangegeven dat ' jij' of jullie wat missen.

Ik stel wel ter discussie dat de vindbaarheid van veel freelancers ontzettend slecht is. En dat zeker de startende freelancers moeite hebben om zelfstandig aan de slag te gaan, zonder hoge marges te moeten inleveren aan intermediairs. En ik ben kritisch, dat klopt!

Dat is de insteek geweest. Niets meer en niets minder.

En de vragen die je stelt:
[geven mij aanleiding weer de nodige promotiepraat over mijn 'platform' toe te voegen]

Prachtig dit, ik beantwoord de vragen welke het platform kennelijk oproept maar helaas is er op dit forum geen ruimte voor een open discussie. Wat een beleid! Mijn complimenten!

Ze stelt inhoudelijke vragen aangaande het platform. Waarom mag ik deze niet beantwoorden en in een topic van Freelance Today mag het wel. Leg mij dat nou eens uit! http://www.lancelots.nl/forum/showthread.php?t=3371

Weet je wat, doe ook maar niet.

Ik stop nu met deze discussie, ik vind het namelijk heel erg vervelend dat inhoudelijke reacties niet of nauwelijks wordt gegeven.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 25 september 2008 om 16:13 Reden: Promotiepraat verwijderd