Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 september 2008, 13:05
Rosier Rosier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 18
Standaard Samenwerking gezocht met trainers (teambuilding, motivatie, communicatie)

Ik zoek samenwerkingsverbanden met trainers die bijvoorbeeld teambuildings-, motivatie- of communicatietrajecten aanbieden. In het 'zware' en veelal theoretische deel van dit soort trajecten zijn de deelnemers vooral bezig met zitten, luisteren, schrijven, praten en informatie innemen. Mijn expertise is vooral het in beweging zetten van mensen; de behandelde onderwerpen, knelpunten en thema's vertalen naar bewegings- en spelmetaforen. Zodat: a) de 'stof' nog helderder wordt gemaakt, en b) de deelnemers 'uit hun stoel' (de veilige modus) komen en hun overtuigingen op de vloer in de praktijk gaan zetten, gaan beleven en ervaren. Ofwel: de daad bij het woord voegen.
Mijn expertise: beweging, dans, metaforen, spel, martial arts, improvisatie, ontspanning. Hoe: respectvol en met humor uitdagen, confronteren, prikkelen, inspireren.
Naast dit alles is het ook mogelijk om, bijvoorbeeld tijdens een hele intensieve trainingsdag, (rust)momenten/breaks in te bouwen zodat de deelnemers de stof kunnen verwerken, tot rust kunnen komen, het hoofd leeg kunnen maken, om vervolgens verkwikt weer verder te kunnen.
Al mijn programma's worden op maat gemaakt.
Informatie via www.itsmore.nl, bijvoorbeeld de pagina reviews.
Collegiale groet
Jos Rosier - Almere
Met citaat reageren