Discussie: pc vervanging
Los bericht bekijken
  #10  
Oud 23 maart 2007, 19:56
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: pc vervanging

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NowHow Bekijk bericht
Lieve jongens ,
Dit is natuurlijk totaal de verkeerde manier om het aankopen van een nieuwe computer te benaderen!
(..)Maar: de grote vraag is waar je je computer voor gebruikt.(...)naar mijn idee moet Erik er vooral op tekstverwerken (geef maar aan of ik me vergis).
Ik moet inderdaad tekstverwerken, maar download en bewerk ook grotere bestanden (photoshop) en heb vaak verschillende office applicaties gelijktijdig open staan. Voor die combinatie van taken hoef je geen supercomputer te hebben, maar ik wil aan de andere kant probleemloos (= niet hoeven wachten) kunnen werken met pdf'jes, grotere printopdrachten, foto's, web (cut & past) en Word. Enfin, nowhow, je hebt helemaal gelijk en ik heb mij inmiddels ook goed laten adviseren door mijn Dell-persoon, die het ook onzin vond om ipv 2 naar 4 G RAM te gaan, gezien mijn bezigheden. Ik denk dat ik meer mijn hersens kraak over de teksten die ik verzin dan dat mijn pc moet rekenen over het wegwerken van een rood oogje bij fotosjop).

Ben wel blij dat je ons lief vindt. Ik interview regelmatig CIO's en mensen die in de ICT zitten (outsourcing, CRM, callcenters), maar dat zijn allemaal heren en die zeggen dat (gelukkig) nooit.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren