Los bericht bekijken
  #3  
Oud 10 september 2007, 17:03
Interfico Interfico is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 16
Standaard Re: Startend als 17-jarige, ja of nee?

Bedankt voor de vlugge reactie!

Ik zit nu in VWO-6, examenjaar dus. Ik vind het jammer dat mensen de ervaring van mijn leeftijdsgroep onderschatten. Jonge mensen als ik met een grote interesse in de informatica leren snel en verschrikkelijk veel over deze nieuwe technologiën. Natuurlijk zit er een hoop verschil tussen iemand die net begint en iemand met 20 jaar ICT-ervaring. Toch ben ik van mening dat ik met professionele kennis van valide XHTML & CSS, PHP, MySQL en JavaScript een aardige basis heb aangelegd. Ik heb tevens al gewerkt bij een webdesignbureau waar ik ook de nodige ervaring heb opgedaan.

Benieuwd? Ik ben bezig met het opzetten van een eigen portfolio dat hier te vinden is.



Mijn probleem is dat ik bang ben dat het toch erg ingewikkeld zal worden, anders dan ik zou hebben gehoopt. Ik weet niet hoeveel tijd het papierwerk in beslag zal gaan nemen. Mijn doelgroep wordt waarschijnlijk de mensen in de buurt. Ik zal veel gemakkelijker iemand kunnen vertellen dat ik zelf websites maak wanneer ik mijn kvk nr kan meegeven.
Met citaat reageren