Los bericht bekijken
  #8  
Oud 17 maart 2008, 15:09
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: Huisstijl ontwikkeling voor een casestudy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk L Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie erix.
Wat ik bedoel met een casestudy is een overzicht van mijn werkwijze, de tot stand koming van de producten en het uiteindelijke resultaat. Een mooi voorbeeld hiervan is te zien op http://www.behance.net/Gallery/Corpo...national/61274

Wellicht was/is het iets te hoog gegrepen van mij hier een relatief hoog bedrag voor tegenover te stellen. Ik ga dit nog even doordenken en overwegen dit kostenloos te ontwikkelen voor de aantrekkelijkste briefing.
De identity case waar je naar verwijst (H+H) lijkt me een € 100.000 klus, minstens. Daar zal ook een hoop consultancy mee gemoeid zijn, misschien ook wel een assesment traject bijvoorbeeld.
Althans, bij een beetje bureau ben je voor zo'n traject wel zoiets kwijt, ook voor output van die kwaliteit.
Wil je zoiets ontwikkelen om er op termijn ook zo'n soort klussen mee binnen te halen? Zo ja dan loop je wellicht nog tegen de discrepantie "klein bureau - groot tarief" aan, en dat bedrijven niet zo snel een klein bureau inzetten voor zo'n traject, voor het geval de ontwerper in kwestie uitvalt wegens ziekte of overmacht.

Maar misschien ga ik er te diep op in en was het traject gewoon als voorbeeld bedoeld

Al met al laat je veel ruimte voor uiteenlopende interpretaties ;-)
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren