Los bericht bekijken
  #8  
Oud 3 november 2007, 19:59
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 267
Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts
Standaard Re: Marktonderzoek voor magazine: hoe pak ik dat aan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
Even heel kort door de bocht; Ik heb een concept voor een magazine op de plank liggen en wil hier dolgraag mee aan de slag. Om investeerders en adverteerders te overtuigen van mijn gelijk zal ik moeten onderzoeken of er een markt is (of komt) voor dit magazine. Daar heb ik simpelweg geen kaas van gegeten. Onderzoeksbureautjes genoeg, maar waar moet ik nu echt naar vragen? Hoe pak ik dit aan en aan welk budget moet ik denken om dit te bekostigen (mits het überhaupt mogelijk is om dit in te schatten uiteraard...)

Ik ben erg benieuwd!


Linda
Je zou het eens bij Markteffect uit Eindhoven kunnen proberen. Ik weet niet of ze hier kaas van hebben gegeten maar weet wel dat ze erg prettig zijn om mee samen te werken. Zij zijn nu ook marktonderzoek voor mijn bedrijf aan het uitvoeren en wellicht kunnen ze je wel helpen. En als zij niet geschikt zijn voor de opdracht weten ze zeker wel wie dat wel is...
Over budgetten kan ik je niet zoveel vertellen. Dat ligt aan de opdracht.

O ja, en je kan subsidie krijgen voor je marktonderzoek als je met markteffect samenwerkt...zij laten het uitvoerende werk namelijk door studenten van Fontys uitvoeren.

mvg. Niels

mvg. Niels
__________________
Arts Media - online marketing
www.nielsarts.nl
www.artsmedia.nl
www.cursusvoor.nl
Met citaat reageren