Los bericht bekijken
  #10  
Oud 4 maart 2012, 12:12
CWSC CWSC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 maart 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik ben van mening dat de economische inbreng, de waarde en vooral ook de economische potentie van zzp'ers enorm onderschat wordt en dat zij op diverse manieren worden uitgespeeld en soms elkaar uitspelen, dat zij de handen ineen moeten slaan om gaandeweg aan Nederland duidelijk te maken dat een groot deel van hen zeer professioneel is, en daartoe het accent nog meer dan al het geval is zouden moeten verleggen naar samenwerking in de breedste zin van het woord.

Helaas is de praktijk, hoewel ook ik het anders zou willen zien, dat een aantal freelancers voor de winst op korte termijn zal kiezen. Natuurlijk zijn er gelukkig tal van andere aspecten die meespelen en richt ik mij bijvoorbeeld op klanten die niet slechts naar de prijs kijken maar in eerste plaats op zoek zijn naar kwaliteit. Maar geplaatst in een politiek perspectief speelt principieel al snel mee welke mate van regulering door de overheid je voor ideaal aanziet.
__________________
Website | Blog | Twitter

Cervix Webdesign & Start Coaching (CWSC) ontwerpt, realiseert, optimaliseert websites, recenseert en denkt mee.
Met citaat reageren