Los bericht bekijken
  #48  
Oud 2 mei 2006, 12:03
scribent's schermafbeelding
scribent scribent is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2006
Berichten: 78
Standaard Re: Elkaar adviseren over marketing en promo-uitingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hetty Dalsheim

Ik zou het fijn vinden als ik van anderen ook nog feedback krijg op mijn site.
Dag Hetty,
  • In de eerste alinea van de home vertel je uitgebreid over jezelf, onder andere de reden waarom je voor jezelf bent begonnen. Ik denk dat de lezer zeker iets over jou wil lezen, maar dan wel in relatie tot zichzelf: wat heeft de lezer daaraan? Vergelijk de homepage van Carrieretijger, die helemaal op de behoeften van de lezer gefocust is (natuurlijk hoef je niet zo anoniem te blijven als CT, jij als persoon moet wel zichtbaar blijven, je hebt immers persoonlijk contact met de clienten).
  • De kopjes in de menubalk vind ik soms onduidelijk. Ik weet niet wat ik moet verwachten achter Beroepskeuze. Het blijkt dat daar de diensten staan die je aanbiedt. Idem voor Communicatie. Wat kan ik daar verwachten? Denk hier goed over na.
  • Over de testimonials: goed dat je die erop hebt gezet, heel waardevol. Wel kan er nog aan geschaafd worden: ze zijn wat aan de lange kant. Ook zou ik de volgorde waarin je de informatie aanbiedt, omdraaien. Dus eerst wat jij voor de client gedaan hebt/wat de client zegt over jou, daarna het beroepsverleden van die client. Neem het laatste testimonial: ik moet eerst het hele beroepsverleden van deze mevrouw Polak lezen. Dan pas kom ik te weten wat jij voor haar gedaan hebt. Dit is voor alle testimonials zo, ze beginnen vrijwel identiek ('ik was ontevreden in mijn werk..'). Bij Polak zou je dus kunnen beginnen met: 'Hetty heeft mij gewezen op mijn kwaliteiten en gestimuleerd hiermee aan het werk te gaan. Zij gaf me zelfvertrouwen en het steuntje in de rug. Dit was ook wel nodig, want in mijn functie als.. was ik helemaal vastgelopen.. etc'.
  • Het zou goed zijn als je in de testimonials termen als confronterend, stimulerend etc concreet invult. Stel, je laat een client schrijven: 'Toen Hetty mij de confronterende vraag stelde: niet lullen maar poetsen slapjanus, heeft mij dit enorm gestimuleerd', dan kom jij als persoon echt tot leven. Nu blijft het allemaal wat vaag.
  • De homepage bestaat uit heel veel scrollbare witte ruimte onder de tekst.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
groet,
Erik
Met citaat reageren