Discussie: Freelancer biedt zich aan Seo Tekstschrijver met 24-uurslevering
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 3 november 2012, 23:12
klusser klusser is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2010
Berichten: 44
Standaard

Nou ben ik uiteraard geen tekstschrijver, maar ik vind jouw tekst ook niet echt fijn om te lezen.

Ik denk dat er grammaticaal wel wat aan te passen is. Zo vind ik bijvoorbeeld dat er meer "wit" tussen de zinnen kan.

Ook hoort er een komma tussen "beheert"en "kan" in de tweede alinea.

De zin onder "overige informatie" vind ik ook niet lekker lopen. Met name het stukje ...."Dan kunt u ons altijd een mailtje sturen naar het volgende mailadres." Hiervan zou ik maken ....Stuur dan een mailtje naar het volgende adres. (of iets van die strekking) Bovendien noem je vervolgens geen adres!

Ook deze zin vind ik niet bijzonder sterk: " Wij kunnen 5.000 woordjes binnen 24hr leveren op werkdagen tegen normaal tarief."

Bedoel je dat je alleen kleine woordjes levert (2-4 letters) of bedoel je gewoon woorden (verklein dan niet)?

Ook vind ik in een Nederlandse tekst "24hr" niet gepast.



Tenslotte vind ik het niet professioneel overkomen als een bedrijf een mailadres heeft dat niet gelieerd is aan het bedrijf zelf.
Jullie emailadres zou volgens mij moeten zijn: informatie@valkenburgteksten.nl (of iets van die strekking).

Nou zal ik vast erg zeikerig overkomen en misschien staat er ook nog ergens een fout in, maar wellicht heb je er wat aan.

Groeten Remo
Met citaat reageren