Los bericht bekijken
  #5  
Oud 15 september 2011, 14:32
lau lau is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 september 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Dan is de normale oplossing dat ze je inhuren via een payrollservice. De stichting krijgt een factuur, je bent formeel in dienst bij de payrollservice, die draagt belasting etc. af, jij krijgt van de payrollservice netto loon.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het ze inmiddels voorgelegd om een payroll service in te schakelen. Daar moeten ze nog een beslissing over nemen.
Ik heb inmiddels al een eerste gesprek met ze gehad over wat hun plannen zijn en waar ik ze mogelijk mee kan helpen.

Echter, ze waren niet erg concreet in de werkzaamheden die ik voor hen zou kunnen verrichten. Het gesprek ging wel aardig, leuke en aardige mensen, maar het bleef wat hangen bij mogelijke plannen die ze hadden voor projecten zonder deze al op papier te hebben staan.
Ze zouden me deze week nog een plan doorsturen met wat ze op de lange termijn van plan zijn m.b.t. hun projecten. Dit plan heb ik niet ontvangen en nu is onze tweede meeting een week uitgesteld, omdat ze meer tijd nodig hebben om een 'schets' voor hun plannen te maken.

Om een lang verhaal kort maken: Ik ben wat onzeker of ik hen wel kan helpen in de werkzaamheden, vanwege vage taak beschrijvingen en wellicht ook mijn gebrek aan ervaring/kennis.
Zal ik eerst hun planning afwachten en dan een beslissing maken om voor hen te werken, of nu meteen vriendelijk zeggen dat ik niet met ze in zee wil gaan.

Wat zou de beste manier zijn om zoiets op te lossen, en eventueel de opdracht toch af te wijzen?
Met citaat reageren