Los bericht bekijken
  #19  
Oud 18 april 2006, 11:24
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard Re: Elkaar adviseren over marketing en promo-uitingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door primago
Ik heb Isabelle geschreven wat ik van haar foto op haar site vind en hoe ze daar na mijn idee op overkomt. Verder heb ik geschreven dat er veel info op haar site staat, maar dat is misschien ook wel goed en slim. Voor een mogelijke opdrachtgever is dit misschien juist wel prettig, want dan kan hij zien wat ze te bieden heeft en wat ze allemaal al heeft gedaan. (misschien kunnen anderen hier nog iets aan toevoegen, want het staat nu op de site)
Primago, plak je pb-tje aan mij nog even hierin, want lijkt me handig om gewoon alles bij elkaar te hebben.

Annedien bedankt. Ik ga flink wieden in mijn aanbod. En die foto flikker ik weg. De foto die ik hier in mijn profiel gebruik is beter. Dat cv moet ook anders, moet een meer buigrafisch verhaal worden dan zo'n zakelijke opsomming. Heb al zin om me erop te storten.

Nu wat opmerkingen over jouw site Annedien:
- 1e bullet: klinkt abstract en breed, misschien wordt het duidelijker als je meteen een koppeling maakt met een opdracht. Misschien kun je gewoon de koppen gebruiken die je bij "Opdrachten" hebt staan. Dan bied jij een menu aan waarop Terug op de Kaart één van de gerechten is en Wegwijzer ook. Je kan die opsomming onder Aanbod dan ook gewoon helemaal schrappen.
- 2e bullet: help jij met een open houding of werk jij alleen met organisaties die een open houding hebben?
- Met die Kernwoorden kan ik niet zoveel. Krijg ik geen beeld bij, maar misschien ligt dat aan mijn leerstijl?

Wat onder opdrachten staat, vind ik wél heel interessant. Die Terug op de Kaart-man, is dat René Diekstra? Ik word hier heel nieuwsgierig van.

De Testimonials zijn mooi, maar het zijn er wel veel en ze zijn vrij lang.
Wat jij leest is ook informatief, maar het is ook weer een heel lange lijst. Misschien er liever een paar uit pikken en dan per titel kort toelichten wat het boek met jou heeft gedaan.
Je foto's vind ik mooi. Zou ik er wel meer van willen zien, maar dan misschien samen met anderen, met mensen voor wie je gewerkt hebt, bijvoorbeeld, dan staat het niet zo solistisch. Jouw werk bestaat juist bij de gratie van ontmoeting en dialoog.

Ben trouwens benieuwd waarom je ervoor kiest alles onder elkaar op 1 pagina te zetten.

Ik heb trouwens jl vrijdag op de borrel van naamlooz.nl een vrouw ontmoet die zich "personal brainstormer" noemt. Zie www.ideacompany.nl. Lijkt dat op wat jij doet?
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren