Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 februari 2008, 14:15
adraanb adraanb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2008
Berichten: 37
Standaard Gouden tip: hoe maak je gebruik van freelance.nl

Hoe maak je gebruik van freelance.nl!

Ik weet niet of het handig is om mijn uitvinding te posten, maar aangezien ik hier al wat hulp heb gehad!

Here we go...

1.) Maak een account aan bij freelance.nl
2.) Meld je aan voor 'e-mail notifcatie' binnen jou vakgebied
3.) Nu krijg je elke keer een mail zodra er binnen jou vakgebied een opdracht is geplaatst.
4.) Als je het druk hebt, dan laat je de berichten voor wat het is. Na verloop van tijd heb je een flinke lijst!
5.) Zodra je geen werk hebt...dan ga je selectief door je inbox (mails freelance.nl) heen. En bekijk je welke klussen en bedrijven jou aanspreken.
6.) Bekijk het profiel van het desbetreffende persoon/bedrijf en achterhaal de website. Deze staat vaak in het profiel, anders kan je meestal eenvoudig googlen.
7.) Nu kan je het persoon/bedrijf een mail sturen...met iets als: 'ik zag dat jullie regelmatig met freelancers werken etc. etc.'
8.) Vaak krijg je snel een bericht terug!

Heb dit een aantal keer op deze wijze gedaan! En werkt erg goed! Ik was eerst een beetje sceptisch mbt freelance.nl, maar op deze manier heb ik met weinig inspanning al een tweetal zeer leuke klussen mogen doen. En dit voor erg leuke bedrijven! En het 'voor een dubbeltje op de eerste rij zitten' ging hier gelukkig niet op! Dus het kan blijkbaar wel...via freelance.nl

Voordelen:
- Je 'spaart' bedrijven die met freelancers werken
- Jij bepaald wanneer en met welke bedrijven je contact wilt opnemen
- Je hoeft niet op 'klussen' te bieden
- Je hebt een makkelijke ingang, namelijk weet je dat ze met freelancers werken
- Enz. enz. enz.

Graag gedaan!

Adriaan
Met citaat reageren