Los bericht bekijken
  #3  
Oud 14 februari 2008, 15:46
adraanb adraanb is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2008
Berichten: 37
Standaard Re: gouden tip/uitvinding!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
mwah een " tweetal " is nu niet echt denderend, ook kan ik je voorspellen dat als je bij dit soort sites laat reageert je de klus niet krijgt omdat
1) je laat reageert
2) de klus al vergeven op op hold kan staan

wellicht werkt het maar erg creatief/inventief is het nu ook niet. Stellen bedrijven het altijd op prijs dat je ze feitenlijk anders dan in dit geval freelance.nl benaderd ?
Het gaat juist niet om 'de klus'. Die klus boeit mij niet en al helemaal niet als er 300 reacties zijn en je vaak beneden je prijs moet werken. Daar staat freelance.nl toch wel bekend om, toch?

Het gaat om de keuze die je op deze manier hebt. Meestal ga je pas naar zulke sites als je het (te?) rustig hebt. Dan ga je bieden en doe je dus mee aan de 'malle molen' van freelance.nl. Maar hier heb ik minder ervaring mee, gelukkig!

Ik heb op deze wijze zelf een keuze uit interessante bedrijven, ipv klussen, kunnen maken. En met deze bedrijven contact opgenomen. En posititieve reacties en een tweetal opdrachten mogen ontvangen.

Hopelijk blijft het niet bij die 2 klussen en ga ik natuurlijk voor de duurzame relatie.

Ik denk dat bovenstaande truck goed werkt als beginnend freelancer (zoals ik). En op deze manier meer invloed op hetgeen jij wilt doen, kan uitoefenen! Ik was namelijk bang dat ik als beginner de 'left overs' zou krijgen, maar heb op deze manier een aantal leuke uitdagende klussen (die ik wil doen) weten te bemachtigen. En voor het type bedrijven waar ik graag voor wil werken!

Voor mij werkte het en blijf het doen, totdat ik een aantal 'vaste' klanten/bedrijven heb gevonden.

groet,
Adriaan
Met citaat reageren