Los bericht bekijken
  #2  
Oud 1 februari 2010, 07:44
alfred alfred is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 420
Stuur een bericht via MSN naar alfred
Standaard Re: Vragen over verzekeringen

Beste Daniella,

het gaat te ver om alles te antwoorden en gezien de hoeveelheid vragen zou je gewoon een keer moeten zitten met een adviseur om al jouw vragen te beantwoorden.

Als het om verzekeren gaat kun je je in NL helemaal dicht verzekeren en dan hou je vooral geen cent over. Dus is het zinvol om te beoordelen wat verstandig is. Als ondernemer is er 1 verzekering een must in mijn ogen en dat is de bedrijfs WA die kost 150 per jaar. Daarnaast heb je inderdaad nog de zorgverzekering die je altijd moet hebben omdat de risico's in prive zo groot zijn maar voor studenten zijn er goedkope alternatieven. Op www.independer.nl heb je volgens mij een leuke vergelijkingssite.

Maar voor de andere verzekeringen...daarvoor heb je meer maatwerk nodig naar mijn mening. AOV heeft niks met leeftijd te maken maar meer met 'wat zijn je risico's en denk na waarvoor je je wilt verzekeren' . En in jouw geval zou ik inderdaad niet te snel alles indekken maar dat hangt ook van je eigen situatie af. Misschien heb je wel een groot vermogen wat je wilt beschermen. Kortom zo eenvoudig is het inderdaad niet
Met citaat reageren