Los bericht bekijken
  #31  
Oud 26 september 2010, 16:42
RensS RensS is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 september 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ben nieuw op dit forum en hoop dat ik er wat wijzer van wordt . Ik ben geen freelancer, maar iemand die aan het onderzoeken is wat er mogelijk is op het gebied van grafisch ontwerpen. Een korte introductie is wellicht handig. Ik ben 24 jaar, en heb inmiddels een paar studies geprobeerd, totaal ongerelateerd aan het grafische gebied (het is niet voor iedereen makkelijk iets te vinden wat je ligt toch?), maar ben er in deze tijd achtergekomen dat ik graag creatief bezig zou willen zijn. Ik was verantwoordelijk voor de lay-out van een studieblad, en had hier veel plezier in en vond het leuk, zelfs in die korte tijd, een duidelijke ontwikkeling te zien in mijn producten. Verder verzorg ik af en toe reclame materiaal voor een bosbouw vereniging, en ook hierbij zie ik een duidelijke vooruitgang.

Uiteraard, kijkende naar creaties van anderen, heb ik nog erg veel te leren, en zou dit graag willen. Ik heb altijd met indesign gewerkt, en al doende het programma leren kennen (al heb ik niet het gevoel het door en door te kennen, en zou dit ook graag willen). Photoshop zou ik graag meer onder de knie krijgen, aangezien ik deze niet veel heb gebruikt afgezien van de basis werkzaamheden als simpele fotobewerking.

Nu is mijn vraag wat een goede weg voor mij zou kunnen zijn. De cursussen zijn duur, en ik wil het geld niet verspillen aan het leren van al te simpele vaardigheden, zoals bij sommige het geval lijkt te zijn. Ik vraag mij ook af of het onder de knie krijgen van een programma niet net zo makkelijk schriftelijk kan worden gedaan, aangezien er niet naar ontwerp wordt gekeken.

Wat betreft de locatie zou het prettig zijn als het in de buurt van Wageningen is, zoals Arnhem of Utrecht.

Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen? Graag zou ik meer informatie geven als dat nodig blijkt te zijn.

Groeten,
Met citaat reageren