Discussie: Freelancer gezocht (samenwerking) Nummer 1 word je nooit alleen!
Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 januari 2009, 01:59
nancy_kelpie's schermafbeelding
nancy_kelpie nancy_kelpie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 190
Stuur een bericht via MSN naar nancy_kelpie
Standaard Re: Nummer 1 word je nooit alleen!

Ik woon in Borculo, alle grote plaatsen liggen daar vrij ver vandaan, dus ik zie Arnhem als "in de buurt".

Ik weet niet precies wat je wil opzetten, maar ik heb bijv. wel gehoord van OPA. Ontwerp Platform Arnhem. Het belangrijkste wat ze doen is volgens mij 1 keer in de maand een ontwerp cafe organiseren. Ik ben hier nog niet geweest, maar zeker van plan er een keer naar toe te gaan. Zoals ik op de website zie hebben ze dan sprekers, maar is het natuurlijk ook om collega's te ontmoeten.

Jij bent geen ontwerper dus zal je er weinig aan hebben, maar je vroeg om voorbeelden van soortgelijke initiatieven. Als ik je goed begrijp wil jij je echter richten op "samenwerken". Als jij ongeveer bedoeld wat ik denk, heb ik wel interesse. Je bedoeld af en toe met de groep samen afspreken en dan wel over werk praten, maar op een gezellige manier. Verder samenwerken door als een klant wat extra's wil kijken of iemand uit de groep dit kan maken?

Ik woon dus niet in Arnhem en ben pas ook dit jaar begonnen met freelancen. Lijkt me lastig dat ik je dan help met het opzetten er van. Maar ik wou wel laten weten dat ik interesse heb om gewoon deel te nemen en dan ook af en toe wel naar Arnhem wil komen
Met citaat reageren