Los bericht bekijken
  #18  
Oud 10 januari 2008, 12:45
Petra Megens's schermafbeelding
Petra Megens Petra Megens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Hoe zorg ik dat ik niet blijf hangen in bepaald werk?

Ja, tis met plezier gedaan. Nog even dit:
Citaat:
Het voelt goed, maar ik zal het inderdaad eerst nog wel meer uitwerken, zodat voor mezelf helder is wat ik precies wil. In ieder geval is het mij helder dat ik de acquisitie anders moet insteken om te zorgen dat ik op een andere plek in eht proces binnenkom.
Een snelweg naar helder krijgen wat je precies wilt is deze: vraag je af welke problemen van de klant jij interessant vind. En dan heel organisch interessant: dat je vingers ervan gaan jeuken om er wat mee te doen. Of, als je vingers niet jeuken, problemen waar jij al een tijdje over loopt te denken en waar je allerlei visioenen bij krijgt van oplossingen. Je acquisitie verandert daardoor: je hoeft ze niet zozeer te overtuigen dat jij een proces kan aanbieden waar zij wat aan hebben, maar je begint ze gewoon te vertellen hoezeer jouw vingers jeuken en welke visioenen jij krijgt van hun interessante probleem! Jouw interesse is namelijk een wezenlijk (letterlijk) onderdeel van jouw waarde als adviseur. Zoiets is mega-aantrekkelijk voor de eigenaar van het probleem, mits - uiteraard - met respect gebracht.

Have fun, lady!
__________________
PETRAMEGENS.NL TeleCoaching
"Speel, werk, leef!"
Met citaat reageren