Los bericht bekijken
  #3  
Oud 8 september 2008, 15:14
Djoeri Djoeri is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 september 2008
Berichten: 2
Standaard Re: In welke vorm?

Beste Werner,

Hartelijk bedankt voor je reactie. Over het overleg met een outsider: dit staat inderdaad al op de planning. Ik heb in ieder geval twee freelancers waarmee ik dingen kan bespreken, en waarbij ik terecht kan voor wat advies.

Daarnaast: het is misschien inderdaad verstandiger om het in een stage te gieten for the time being. Alleen nu komt er een stukje zelfvertrouwen om de hoek kijken: wanneer passeer je de grens waarbij je denkt, nu heb ik genóeg ervaring? Ik bekijk het vanuit het perspectief van een student, vanuit een wereld waarin het ideale CV niet bestaat en je wordt gedreven tot het alsmaar verbeteren en vergroten van je ervaring. Ik heb geen kijk echter in de freelancewereld. Wordt er hier begonnen vanuit vrijwel niets, of vanuit een zeer lange loopbaan of carriére? Hoewel het ook veel ligt aan je presentatie, vraag ik me af of we serieus genomen kunnen gaan worden, en vanaf wanneer. 1 of 2 projecten op MKB-schaal. Misschien pas bij 10? Ik heb er moeilijk zicht op, is er iemand die hier wat licht op kan schijnen vanuit z'n eigen (starters)situatie? Ik snap dat het per branche natuurlijk verschilt, maar ik heb nu helemáál nog geen referentiepunt als ik eerlijk ben.
Met citaat reageren