Los bericht bekijken
  #2  
Oud 6 januari 2012, 22:50
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lancelittle Bekijk bericht
Ik verzoek u om herziening van de beschikking en om afgifte van een VAR-WUO op basis van de aangevoerde argumenten en motivering. Tenslotte verzoek ik u mij te horen als u voornemende bent van dit bezwaarschrift af te wijken. Ik verneem dan graag voor het horen schriftelijk uw argumenten en motivatie waarom u niet voornemende bent om (volledig) aan mijn bezwaren tegemoet te komen.

Ik verzoek u mij de ontvangst van deze brief schriftelijk te bevestigen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, hoor ik dit graag.
Ik vind dat je hier te veel dingen verzoekt. Het draait maar om één ding: herziening van de afgegeven VAR.

Citaat:
Hebben wij de inkomsten uit de VAR-werkzaamheden in de afgelopen 5 jaar al eerder beoordeeld?
Nee
Dat moet toch 'ja' zijn? Je schrijft namelijk: "De vorige aanvraag van een VAR voor dezelfde werkzaamheden leverde mij wel een VAR-WUO op".

Citaat:
Hoeveel opdrachtgevers had u voor de VARwerkzaamheden
in het jaar voorafgaand aan het jaar waarvoor u de verklaring aanvraagt?

Minder dan 3 opdrachtgevers
En heb je bij de vorige aanvraag ook aangegeven dat je 3 tot 7 opdrachtgevers verwachtte? Heb je vervolgens in de loop van het jaar gemeld dat de werkelijkheid van de verwachting afweek?

Citaat:
Hoeveel uur verwacht u aan de VAR-werkzaamheden te besteden in het jaar waarvoor u de verklaring aanvraagt?
200 tot 700 uur
[...]
Wat zijn uw geschatte jaarinkomsten voor de VAR-werkzaamheden in het jaar waarvoor u de verklaring aanvraagt?
Minder dan € 10.000
Dat is niet zoveel. Misschien dat die kleinschaligheid in je 2e jaar anders wordt gewogen dan bij je 1e VAR-aanvraag.

Citaat:
Investeert u jaarlijks meer dan € 2.500?
Nee
Ben je daar zeker van? Je mag allerlei (aanloop)kosten hier meetellen.
__________________
René