Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 oktober 2010, 23:31
kobusp kobusp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 8
Standaard Postmediaal, freelance webontwikkelaar

Dag allen,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb nog nooit iets gepost. Daar zal ik nu eerst maar eens verandering in brengen.

Mijn naam is Kobus Post, en ik doe freelance ontwikkelwerk voor internet, naast mijn HBO-studie Communicatie en mijn baan bij een online uitgever. Ik bouw websites, speciaal voor mensen (MKB) die wel een goede website willen, maar weinig budget hiervoor hebben. Vaak knappen deze mensen af op de hoge tarieven van de 'gevestigde' bedrijven, terwijl ik vind dat een goede website (uiteraard met content management systeem) niet duur hoeft te zijn, en tegelijkertijd mooi en functioneel. Ik ben een harde werker en wil graag, samen met de opdrachtgever, iets moois neerzetten. Maar wel voor een zacht prijsje, ik weet hoe het is om weinig budget te hebben.

Naast de 'gewone' websites ben ik me aan het toeleggen op een nieuwe open source programmeertaal voor internet, waarmee ik geavanceerdere websites en webapplicaties kan bouwen. Denk aan registratiesystemen e.d.

Een technisch verhaal, maar het komt hier op neer: mocht iemand technische ondersteuning of een ontwikkelaar nodig hebben, dan breek ik graag mijn hoofd op jouw uitdagingen.

Rest mij nog jullie allen hartelijk te danken voor deze geweldige community. Ik probeer zo hier en daar te helpen met mijn expertise, en steek ook graag tips op van de andere gebruikers. Ikzelf heb ook een website, maar ik ben nog bezig met het portfolio. Tot dan: zie www.kobuspost.nl (daarna overigens ook, maar ik post het wel even als het portfolio geüpdatet is :P )

Met groet,
Kobus
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 november 2010, 10:57
Bertine Brookhuis Betekst's schermafbeelding
Bertine Brookhuis Betekst Bertine Brookhuis Betekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 105
Standaard

Ha Kobus

Leuk! Postmediaal. Ik ben benieuwd of dat tijdperk zich ooit gaat
voordoen. Geen media meer ... Moeilijk en eng om voor te stellen
trouwens. Een minuut geprobeerd en ik houd er maar snel weer mee op :-)
Ik bekeek je portfolio en daar staan nu inderdaad een aantal foto's op. Ik
ben benieuwd naar de sites die je gemaakt hebt en zie uit naar je update!

Vriendelijke groet
Bertine
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 november 2010, 11:11
kobusp kobusp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 8
Standaard

Ha Bertine,

De naam heeft een aantal (soms wat vergezochte) betekenissen. Allereerst de verwijzing naar mijn eigen naam. Daarnaast betekent post- inderdaad erna, achter. De mediaal is ook wel gebruikt als aanduiding voor een middenlijn, dus verder dan het gemiddelde. Dat is in deze business, waar je door de bomen het bos niet meer ziet, een mooie insteek vond ik. Daarnaast is het woord mediaal een verwijzing naar mijn werkveld: online media.

Dank voor je bericht. De foto's die er nu op staan zijn stockfoto's die dienen als paginavulling.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 november 2010, 20:12
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kobusp Bekijk bericht
Dag allen,

Mijn naam is Kobus Post, en ik doe freelance ontwikkelwerk voor internet, naast mijn HBO-studie Communicatie en mijn baan bij een online uitgever. Ik bouw websites, speciaal voor mensen (MKB) die wel een goede website willen, maar weinig budget hiervoor hebben. Vaak knappen deze mensen af op de hoge tarieven van de 'gevestigde' bedrijven, terwijl ik vind dat een goede website (uiteraard met content management systeem) niet duur hoeft te zijn, en tegelijkertijd mooi en functioneel. Ik ben een harde werker en wil graag, samen met de opdrachtgever, iets moois neerzetten. Maar wel voor een zacht prijsje, ik weet hoe het is om weinig budget te hebben.


Met groet,
Kobus
Beste Kobus,

Goede pitch. Ik vind alleen je bedrijfsnaam erg abstract: 'Postmediaal'. Ik lees daarna je uitleg aan Bertine en nu snap ik hem wel. Maar ik vermoed dat hij voor klanten te ingewikkeld is. Het hangt er ook van af op welk slag MKB-ers je je richt. Zijn het creatieven of consultants met een beetje bagage en nieuwsgierigheid?

Gr,
Isabelle
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 november 2010, 23:42
kobusp kobusp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik richt mij vooral op net begonnen zelfstandigen. Dit hoeven niet per se creatieven te zijn, maar in de praktijk zijn het vooral starters in de consultants-hoek.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
internet, webapplicatie, webdeveloper


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
EMZ/BV vanuit WW + 1 freelance opdracht? cmedh Freelancepraktijk starten 2 24 juli 2009 14:27
Loondienst of Freelance? Stylism Omgaan met opdrachtgevers 1 25 maart 2008 22:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon