Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 juni 2011, 15:30
Isabelle Groenstege Isabelle Groenstege is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2011
Berichten: 1
Standaard Oproepkrachten voor plaatsing reverse graffitis gezocht

GreenGraffiti® zoekt zelfstandigen die buiten willen werken

Wie wij zijn
GreenGraffiti® is een duurzaam communicatie bureau dat werkt aan opvallende communicatie technieken die een weinig effect hebben op het milieu. Een belangrijk product is reverse graffiti, een oude vorm van straatkunst waarbij met een hoge drukspuit boodschappen uit vieze stoepen en fietspaden worden gespoten. Daarnaast gebruiken we onder andere kalk en verf op basis van eiwitten. Bij GreenGraffiti® hechten we veel waarden aan mens en milieu. Daarom investeren we in de mensen die met ons werken en compenseren onze CO2- uitstoot en ons watergebruik.

De opdrachten
Voor de uitvoering van de projecten zijn we opzoek naar oproepkrachten die graag in verschillende plaatsen in Nederland in de buitenlucht werken. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het vinden van geschikte locaties voor het aanbrengen van de communicatieboodschappen en het plaatsen van de uitingen. Hierbij werk je veelal met geavanceerde hogedrukspuiten.

Wat we vragen
Voor dit werk is het belangrijk dat je van aanpakken houdt en tegelijkertijd nauwkeurig werkt. Tijdens dit bijzondere werk zullen geïnteresseerde mensen je aanspreken. Goede sociale vaardigheden zijn daarvoor van belang. Verder ben je zelfstandig, flexibel, in het bezit van een rijbewijs en beschikbaar op oproepbasis als zelfstandige. Daarnaast deel je onze passie voor duurzaam werken.

Wat we bieden
We bieden je een afwisselende baan in een gezellig team en een meer dan marktconform salaris.

Interesse?
Stuur je CV met een korte motivatie naar Isabelle Groenstege via isabelle@greengraffiti.com. Heb je vragen over deze vacature? Bel dan met Isabelle via 020-3373960 (ma t/m do).
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 juni 2011, 15:38
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Klinkt leuk ( leuk concept ook ) , maar ik vrees dat je hier toch wel een ander "publiek" hebt om uit te vissen. Ik zie een copywriter of een webdesigner nog niet zo snel aan de slag gaan voor jullie. Eerder een student ?

Maargoed .. just my 2 cents
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 juni 2011, 17:25
TamTamTekst's schermafbeelding
TamTamTekst TamTamTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 december 2007
Berichten: 619
Weblogartikelen: 1
Standaard

Het klinkt allemaal sympathiek, maar toch vraag ik me een aantal dingen af:
  • Zorgt GreenGraffiti ervoor dat de freelancer de politie niet op zijn nek krijgt? Ik denk namelijk niet dat elke gemeente ervan gecharmeerd is dat er iemand met een luidruchtige hogedrukspuit op trottoirs e.d. in de weer is. Daarbij komt er, naast lawaai, ook een grote hoeveelheid (spat)water vrij. Ik maak bijvoorbeeld één keer per jaar mijn tuinbestrating schoon en daarna ben ik nog een dag bezig om de ramen te lappen en de muren schoon te maken. Om maar niet te spreken over al het zand dat dat de HDS tussen de stenen (en dus tegels) uitspuit. Dat betekent in mijn tuin dat ik nieuw voegzand moet aanrukken. Hoe regelt GreenGraffitti dat?
  • Zorgt GreenGraffiti ook voor een vervoermiddel met een generator (zeer vervuilend!) en voldoende water om de hogedrukspruit te kunnen laten functioneren op de openbare weg?
  • Zorgt GreenGraffiti voor voldoende beschermingsmiddelen om de freelancer gevaarloos dit werk te laten doen? Ik denk daarbij aan gehoorbescherming, luchtwegbescherming en waterdichte kleding.
Kortom: sympathiek idee, maar iets te weinig informatie om te kunnen beoordelen of GreenGraffitti niet alleen milieuvriendelijk is, maar ook vriendelijk naar de opdrachtnemer.

Marlies
__________________
Marlies Van de Voort
www.tamtamtekst.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon