Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 maart 2009, 15:39
Arnold Jouke's schermafbeelding
Arnold Jouke Arnold Jouke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2009
Berichten: 12
Standaard Mijn poging tot een Elevator pitch

Hallo allemaal, ik ben Arnold van Schepen. Redelijk nieuw hier op het forum. Ik begin in april als freelance technisch schrijver onder de naam "Bijwoordbeeld technische documentatie".

Ik had me al eerder ingeschreven op dit forum, maar door de drukte qua voorbereidingen heb ik hier nog geen zinnige bijdrage kunnen leveren.
Om te beginnen heb ik een pitch op schrift gesteld, ik wil jullie vragen om jullie licht er eens over te laten schijnen. Here I go....


Bijwoordbeeld produceert Technische Documentatie voor een ieder die behoefte heeft aan:

Gebruikershandleidingen
Montagehandleidingen
Assemblage instructies
Productbeschrijvingen (White papers)
Quick reference kaarten

Doeltreffend is hét kenmerk van Bijwoordbeeld. Hierdoor wordt de technische documentatie qua beeld en tekst perfect afgestemd op de taak die volbracht moet worden. Technische documentatie moet de lezer helpen bij het uitvoeren van een taak. Beelden vormen hierbij een belangrijk hulpmiddel, Bijwoordbeeld produceert doeltreffende, duidelijke beelden die perfect afegestemd zijn op de gebruiker. Niet overbodig mooi, niet onnodig kostbaar. Hierdoor krijgt u waar voor uw geld. Heldere, trefzekere teksten voor ervaren en onervaren gebruikers?
Uiteraard is ook het tekstgedeelte van uw technische documentatie bij Bijwoordbeeld in vakkundige handen.


Nou, is 't wat?

Groet,

Arnold
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 maart 2009, 16:09
Rub3n's schermafbeelding
Rub3n Rub3n is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 199
Standaard Re: Mijn poging tot een Elevator pitch

Ik vind hem duidelijk.

Heeft u/jij ook een website?
__________________
Webdesign, webhosting & grafische vormgeving onder één dak!

Webstylerz staat graag voor u klaar.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 maart 2009, 20:51
Arnold Jouke's schermafbeelding
Arnold Jouke Arnold Jouke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2009
Berichten: 12
Standaard Re: Mijn poging tot een Elevator pitch

Er wordt momenteel druk gewerkt aan mijn website. Ik hoop dat 'ie volgende week on-line gaat.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 maart 2009, 14:20
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Mijn poging tot een Elevator pitch

Zo vind ik je pitch scherper:

Doeltreffend is ons kenmerk. Technische documentatie wordt qua beeld en tekst perfect op elkaar afgestemd. Zo ontstaan heldere en duidelijke teksten die door iedereen te gebruiken zijn.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 maart 2009, 14:29
Arnold Jouke's schermafbeelding
Arnold Jouke Arnold Jouke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2009
Berichten: 12
Standaard Re: Mijn poging tot een Elevator pitch

Dank je Hetty, ik ben 't met je eens!
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 maart 2009, 08:38
Arnold Jouke's schermafbeelding
Arnold Jouke Arnold Jouke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2009
Berichten: 12
Standaard Re: Mijn poging tot een Elevator pitch

Nou, voila:

Bijwoordbeeld produceert Technische Documentatie voor een ieder die behoefte heeft aan:

Gebruikershandleidingen
Montagehandleidingen
Assemblage instructies
Productbeschrijvingen (White papers)
Quick reference kaarten

Doeltreffend is hét kenmerk van Bijwoordbeeld. Hierdoor wordt de technische documentatie qua beeld en tekst perfect afgestemd op de taak die volbracht moet worden. Zo ontstaan heldere en duidelijke teksten die door iedereen te gebruiken zijn, want technische documentatie moet de lezer helpen bij het uitvoeren van een taak. Beelden vormen hierbij een belangrijk hulpmiddel, Bijwoordbeeld produceert doeltreffende, duidelijke beelden die perfect afgestemd zijn op de gebruiker. Niets overbodig , niet onnodig kostbaar. Hierdoor krijgt u waar voor uw geld.

Heldere, trefzekere teksten voor ervaren en onervaren gebruikers?
Uiteraard is ook het tekstgedeelte van uw technische documentatie bij Bijwoordbeeld in vakkundige handen.







Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie is mijn opdrachtgever Niki Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 18 3 april 2009 17:33
Uitsluiting van VAR WUO? Jan16 Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 10 5 februari 2009 19:18
Hoe kom ik onder de opzegtermijn van mijn baan uit? Niekie Al die andere praktische dingen 19 25 september 2008 22:50
Hoe breed? Cindy77 Marketing en acquisitie 22 27 september 2007 10:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon