Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #31  
Oud 18 mei 2009, 21:47
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Starten als freelancer, wat wel en niet op website

@boekenschrijver: http://www.factuurdesk.nl/overons/ > je bent de http:// bij de rackspace link vergeten
Met citaat reageren
  #32  
Oud 19 mei 2009, 10:43
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Starten als freelancer, wat wel en niet op website

heee netjes! hardstikke bedankt! ga t meteen veranderen.
bedankt!
Met citaat reageren
  #33  
Oud 23 november 2009, 18:41
DenK Financieel DenK Financieel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2009
Berichten: 31
Standaard Re: Starten als freelancer, wat wel en niet op website

Heeft iemand een mening wat betreft google adsense op je site?

Besteed de bezoeker van de site daar veel aandacht aan. Wat zijn de ervaringen hiermee?
__________________
06 - 2462 9585 -- 010 - 753 9864 -- info@denkfinancieel.nl -- http://www.denkfinancieel.nl
DenK Financieel (KvK 24441799) --
Oranjestraat 59 -- 3111 AN Schiedam
Met citaat reageren
  #34  
Oud 24 november 2009, 10:35
erikvictor erikvictor is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Berichten: 3
Standaard Re: Starten als freelancer, wat wel en niet op website

Dag Bas,

Mag ik vragen waarom je in flash aan 5 knoppen vast zit? Flash kan heel mooi zijn maar ik wil hier de kantekening aan toevoegen: "Je site is een middel niet het doel"

Ik zou in jouw geval zou ik wel gaan bloggen. Je kunt veel gratis tips weggeven, mensen houden van tips. Ook kun je howto's schrijven en beschouwingen op ontwikkelingen in jouw vakgebied.

Een blog zorgt er voor dat je zo nu en dan nieuwe content op je site hebt, leuk voor de zoekmachines. Ook kun je etaleren dat je kennis hebt van een bepaald onderwerp.
Je blog heeft dan tot doel verkeer naar je site te genereren en autoriteit op te bouwen in je branch.

Je zou jezelf ten als doel kunnen stellen om één keer per maand een artikel te bloggen.

Je kunt ook een blog over je bedrijfvoering bij gaan houden. Belangrijke gebeurtenissen kun je dan melden zoals het behalen van een certificering of een prijs.
In dit geval heeft je bedrijfsblog dan tot doel vertrouwen op te wekken.

Veel succes met je website.
hartelijke groet,
Erik-Victor Bos
TT038
Met citaat reageren
  #35  
Oud 25 november 2009, 07:45
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Starten als freelancer, wat wel en niet op website

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenK Financieel Bekijk bericht
Heeft iemand een mening wat betreft google adsense op je site?

Besteed de bezoeker van de site daar veel aandacht aan. Wat zijn de ervaringen hiermee?

Een mening: absoluut! Voor een professionele website (en dan heb ik het over de website van je bedrijf, niet een website voor iets heel anders die wel gewoon professioneel is opgezet) vind ik het geen gezicht en totaal niet professioneel over komen. Bovendien zie ik in dat geval ook het nut er niet echt van in; dan krijg je een paar centen om jouw concurrenten een plekje op je website te geven? Mij niet gezien!

Als je graag met Google Adsense wilt werken, zet daar dan gewoon een aparte website voor op met b.v. een informatieve database ofzo. Zijn genoeg mogelijkheden die niet veel tijd/geld/inspanningen vragen, maar wel na verloop van tijd een leuk bedrag op kunnen leveren.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #36  
Oud 25 november 2009, 15:56
DenK Financieel DenK Financieel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2009
Berichten: 31
Standaard Re: Starten als freelancer, wat wel en niet op website

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
Een mening: absoluut! Voor een professionele website (en dan heb ik het over de website van je bedrijf, niet een website voor iets heel anders die wel gewoon professioneel is opgezet) vind ik het geen gezicht en totaal niet professioneel over komen. Bovendien zie ik in dat geval ook het nut er niet echt van in; dan krijg je een paar centen om jouw concurrenten een plekje op je website te geven? Mij niet gezien!

Als je graag met Google Adsense wilt werken, zet daar dan gewoon een aparte website voor op met b.v. een informatieve database ofzo. Zijn genoeg mogelijkheden die niet veel tijd/geld/inspanningen vragen, maar wel na verloop van tijd een leuk bedrag op kunnen leveren.
Heel erg bedankt voor je mening, zijn er nog anderen die er ook zo over denken of wellicht zijn er nog andere gedachten?

Mvg,

Dennis
__________________
06 - 2462 9585 -- 010 - 753 9864 -- info@denkfinancieel.nl -- http://www.denkfinancieel.nl
DenK Financieel (KvK 24441799) --
Oranjestraat 59 -- 3111 AN Schiedam
Met citaat reageren
  #37  
Oud 25 november 2009, 16:07
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Starten als freelancer, wat wel en niet op website

De vraag is al een keer ( of 2 ) voorgekomen maar ik kan het topic niet meer vinden.

Hoe dan ook was mijn reactie toen ( en nu ) : niet doen. Als ik zoeits zie op je hoofd/bedrijfs-website klik ik direct weg. Staat niet mooi en je geloofwaardigheid van je site zelf is kwijt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 12:50
Freelancer - Overeenkomst Eveline Al die andere praktische dingen 14 10 september 2008 07:10
Inschrijven KvK en beginnen als freelancer voor een enkele opdracht? AlwinK Freelancepraktijk starten 2 11 augustus 2008 10:33
Als student-freelancer wel of niet inschrijven KvK? Topclass-studente Freelancepraktijk starten 7 6 februari 2008 12:23
Wel of niet als freelancer rykmarco Al die andere praktische dingen 2 4 november 2007 20:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon