Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 december 2009, 00:48
Marc vd Herik Marc vd Herik is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2009
Berichten: 6
Standaard Alumbrados! (de compacte en flexibele internetstudio in Groningen)

Hallo allemaal,

Ik ben Marc, ik heb me hier geregistreerd en ik hoop dat ik me binnenkort ook ridder mag noemen. Ik wilde het voorstellen eigenlijk nog even uitstellen tot ik mijn mooie verhaaltje klaar heb, maar door het enthousiasme van de mensen hier kon ik het toch niet laten.

Samen met een goede vriend van me (die zeer technisch is) ben ik een kleine internetstudio begonnen genaamd Alumbrados. De naam betekent in het Spaans zoiets als verlichting. Ons doel is dan ook producten maken (websites, cms, e-mailingen) die er vriendelijk uitzien en intuïtief aan te sturen zijn. Dus eigenlijk het ondersteunen van je communicatie-uiting zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarnaast kunnen we alles maken van simpele tot complexe websites en kunnen adviseren over zoekmachine-optimalisatie. Ik hoop hier veel te leren over netwerken en samenwerken, want die vaardigheden ontbreken me nog.

Ik zou jullie graag doorverwijzen naar onze nieuwe site (en dat ga ik ook doen) maar hij is nog niet helemaal af dus commentaar is zeer welkom maar pin me er nog niet op vast: http://v2.alumbrados.nl

Tot slot hoop ik dat er hier freelancers zijn die zelf niet de expertise hebben om websites te maken, maar misschien wel samenwerkingen aan willen gaan en daardoor websites en alle zaken eromheen als dienst aan kunnen bieden aan hun opdrachtgevers. Al zal het aantal -echt- Noordelijke ridders tegenvallen begreep ik al.

Oh ja ! Help me met alle tips over netwerken en klanten vergaren die je kent (ik hoop dat ik mag tutoyeren)

mijn 'elevator-pitch' volgt dus nog!

goede nacht allemaal!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 december 2009, 08:51
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Alumbrados! (de compacte en flexibele internetstudio in Groningen)

Welkom Marc,

tutoyeren mag best hoor

Ik heb net je site bekeken, ziet er goed uit, paar dingetjes (kon t niet laten):
* je hebt een hoge header
* waarom geen dropdown menu?
* ik zie 2x "groningen" in jullie keywords staan
* Gooi m ook even door de W3 validator
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 december 2009, 22:36
mauriceopdorp's schermafbeelding
mauriceopdorp mauriceopdorp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 november 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via Skype™ naar mauriceopdorp
Standaard Re: Alumbrados! (de compacte en flexibele internetstudio in Groningen)

Hoi Marc,

Welkom Ik ben hier ook net nieuw, maar evengoed zeg ik welkom.

Leuk portfolio, enkele opmerkingen die ik zou geven;
- Ik zou het geheel net wat warmer maken, is nu misschien iets teveel wit en paars/roze zeg maar
- leuke stijl overigens, en goed uitgewerkt, niet dingen die opeens uit de toon vallen zeg maar
- Linkjes nar invezt.nl en lacompagnie.nl werken in het portfolio niet (zowel in het overzicht als op de single pagina) staat 2x http:// in de url, vandaar

Doe jij het ontwerp of ook jouwn technische collega?
Zomaar een vraag uit interesse
__________________
Creativiteit, kwaliteit, service; dat zijn wij. www.madeinmelon.nl
Meer zien van mijn werk? www.mauricevanopdorp.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 december 2009, 00:07
Marc vd Herik Marc vd Herik is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2009
Berichten: 6
Standaard Re: Alumbrados! (de compacte en flexibele internetstudio in Groningen)

bedankt voor de complimenten, vooral over vormgeving en stijl doen mij natuurlijk goed als vormgever en ook het advies, die foutjes halen we er nog wel uit, en valideren komt ook wel goed don't worry!

in principe ben ik inderdaad voor het ontwerp en mijn collega voor de techniek, samen doen we het denkwerk, en ik kan bijspringen met XHTML/CSS. Verder regel ik de administratie, zorg ik dat facturen verstuurd worden enzovoorts

bedankt voor de interesse, jammer dat er alleen andere webdevs reageren!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 december 2009, 12:14
Fantasma Media Fantasma Media is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Berichten: 25
Standaard Re: Alumbrados! (de compacte en flexibele internetstudio in Groningen)

Hey Marc,

Welkom hier! Tsja, weer een 'webdev' die reageert (hoewel ik meer een 'webdes' ben ).

Anyways, site ziet er leuk uit! Lekker fris en modern. even snel gekeken, een paar punten:
- De zwarte links in de grijze box op de homepage vind ik qua contrast niet erg lekker lezen;
- De opsomming eronder bestaat uit links, daar kwam ik toevallig achter. Wellicht gewoon onderstrepen wat je bij de rest van de links ook doet? Draagt wel bij aan de consistentie;
- Zie bijlage: zit niet helemaal lekker;
- Wellicht adresgegevens ook op de contactpagina zetten (i.p.v. alleen in de footer) en misschien een contact formulier.

Succes ermee!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2009-12-10 om 12.02.41.jpg‎ (8,1 KB, 7x gelezen)
__________________
Fantasma Media
Grafisch ontwerp, webdesign & usability advies

website
blog
twitter
Met citaat reageren
  #6  
Oud 11 december 2009, 11:00
Marc vd Herik Marc vd Herik is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 december 2009
Berichten: 6
Standaard Re: Alumbrados! (de compacte en flexibele internetstudio in Groningen)

Jongens allemaal bedankt voor de reacties, ik ga het indien ik het ermee eens ben allemaal meenemen, maar zoals ik zeg de website staat nog in de steigers en dat komt allemaal goed! Het was eigenlijk niet mijn bedoeling daar helemaal in te gaan hangen met dit topic, laten we het eerder over samenwerkingsverbanden en werk en dergelijke hebben!

p.s. ik ben zelf ook meer de vormgever, mijn compagnon verzorgt de technische realisatie!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 11 december 2009, 11:38
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Alumbrados! (de compacte en flexibele internetstudio in Groningen)

Ik wil wel wat prijzen (PSD only) in mijn PM box krijgen hoor !
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon