Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 oktober 2009, 20:36
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard ThreeMedia.nl

Hallo allemaal,

Ik ben Teun Eilander en ik ben mede eigenaar van ThreeMedia.nl. Wat wij doen is websites maken voor de zzp ers die net beginnen en al een tijd bezig zijn maar nog steeds geen website hebben. Veel zzp ers hebben het veel te druk om zich bezig te houden met het internet, daarom hebben wij een abonnement waarbij wij het onderhoud doen.

Graag wil ik hier in contact komen met allerlei zzp ers zodat ik onze doelgroep leer kennen. Graag wil ik weten of er zzp ers een website willen of juist niet willen en wat het opleverd.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Teun Eilander
www.threemedia.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 oktober 2009, 21:25
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Welkom Teun!

Ik heb je site even snel bekeken en er vallen me een paar zaken op:

Ik zie verschillende pakketten en een melding van 150 euro. Dat laatste bedrag zie ik vervolgens nergens meer terugkomen.
Verder merk ik meteen op dat je met liefde jpegs gebruikt en deze in de browser laat resizen. Dat is lelijk, kost onnodige bandbreedte en niet eens nodig. ( bijvoorbeeld: http://www.threemedia.nl/producten.html en http://www.threemedia.nl/portfolio.html )

Let ook op dat je geen gouden bergen beloofd aan je klanten
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 oktober 2009, 21:30
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Beste ramon fincken,

Bedankt voor je reactie. Ik vindt het jammer dat je onze website bekritiseerd. We zijn hier toch op een forum om elkaar te helpen. Mijn vraag was in mijn intro als volgt:

Graag wil ik hier in contact komen met allerlei zzp ers zodat ik onze doelgroep leer kennen. Graag wil ik weten of er zzp ers een website willen of juist niet willen en wat het opleverd.

Dus graag serieuse reacties en geen commentaar reacties op onze website.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 oktober 2009, 21:35
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door threemedia Bekijk bericht
Beste ramon fincken,

Bedankt voor je reactie. Ik vindt het jammer dat je onze website bekritiseerd. We zijn hier toch op een forum om elkaar te helpen. Mijn vraag was in mijn intro als volgt:

Graag wil ik hier in contact komen met allerlei zzp ers zodat ik onze doelgroep leer kennen. Graag wil ik weten of er zzp ers een website willen of juist niet willen en wat het opleverd.

Dus graag serieuse reacties en geen commentaar reacties op onze website.
Beste Teun,

Ik denk dat Ramon je juist probeert te helpen door je een aantal tips te geven. Natuurlijk ben je vrij om die naast je neer te leggen.

Om antwoord op je vraag te geven: ik gebruik wel een website, dit levert me o.a. klanten op en functioneert als online visitekaartje
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 oktober 2009, 21:35
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Beste Teun,

het zijn serieuze en welgemeende tips, of je er wat mee doet moet je uiteraard zelf weten
Met citaat reageren
  #6  
Oud 20 oktober 2009, 21:40
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Hallo Adine,

Bedankt voor je serieuse reactie. Leuke website heb je met veel informatie. Mag ik vragen hoe lang je al bezig bent? En zou je misschien eens een schatting in procenten kunnen maken met hoeveel klanten je online krijgt?

Ik hoor graag van je.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 oktober 2009, 21:43
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door threemedia Bekijk bericht
Hallo Adine,

Bedankt voor je serieuse reactie. Leuke website heb je met veel informatie. Mag ik vragen hoe lang je al bezig bent? En zou je misschien eens een schatting in procenten kunnen maken met hoeveel klanten je online krijgt?

Ik hoor graag van je.
Bedankt! Ik werk inmiddels bijna 3 jaar als zelfstandig ondernemer. Een schatting zou ik zo snel niet kunnen maken, maar in principe vind ik al mijn klanten - een paar uitzonderingen daargelaten - via internet. Mijn website speelt daar over het algemeen dan ook een belangrijke rol in. Als je het zo bekijkt, dan zit je toch al snel op 90-95%.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #8  
Oud 20 oktober 2009, 21:58
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
Bedankt! Ik werk inmiddels bijna 3 jaar als zelfstandig ondernemer. Een schatting zou ik zo snel niet kunnen maken, maar in principe vind ik al mijn klanten - een paar uitzonderingen daargelaten - via internet. Mijn website speelt daar over het algemeen dan ook een belangrijke rol in. Als je het zo bekijkt, dan zit je toch al snel op 90-95%.
Okee bedankt voor je eerlijke schatting. Heel veel succes met je zaken. En als we ooit wat voor je kunnen betekenen op wat voor gebied dan ook dan hoor ik dat graag.
Met citaat reageren
  #9  
Oud 20 oktober 2009, 22:13
gompie gompie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 2
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Hoi Teun,

Ik ben Jennifer Gomperts en ben zzp-er. Al wel een tijd bezig. Ik denk dat een website hebben tegenwoordig een must is. Net als een vermelding in een telefoonboek (vroeger). Klanten kunnen je dan vinden en informatie vinden over je product.
Het is toch wel een marketing tool. Vandaar dat ik ook een site heb en het aan alle zzp-ers aanraad. Mijn siite URL is: http://www.caribmotion.com
Met citaat reageren
  #10  
Oud 20 oktober 2009, 22:39
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gompie Bekijk bericht
Hoi Teun,

Ik ben Jennifer Gomperts en ben zzp-er. Al wel een tijd bezig. Ik denk dat een website hebben tegenwoordig een must is. Net als een vermelding in een telefoonboek (vroeger). Klanten kunnen je dan vinden en informatie vinden over je product.
Het is toch wel een marketing tool. Vandaar dat ik ook een site heb en het aan alle zzp-ers aanraad. Mijn siite URL is: http://www.caribmotion.com
Hallo Jennifer,

ik ben erg onder de indruk van je werk op je website. Ik vindt het erg mooi. Mag ik je vragen wat je doelgroep is en wat deze hier mee doet. En hoeveel procent is het bij jou wat jij binnen haalt via je website?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
website, zzp'er

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon