Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 april 2008, 08:49
JNConsult JNConsult is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2008
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar JNConsult
Post Nieuwe freelancer: JNConsult

Dag beste Lancelot-bezoeker,

ik ben al een tijdje deze site aan het bezoeken. Het is een zeer interessante en overzichtelijke website, met een pak informatie over hoe je je eigen zaak best kunt opstarten.

Ik ga zelf ook mijn eigen zaak opstarten. Vanaf 1 juli 2008 (of 1 oktober 2008) ga ik van start met mijn ICT consultancy bedrijfje: JNConsult.

Mijn website staat nu online. Ik heb gebruik gemaakt van een GRATIS tool van Microsoft: www.officelive.com
De website is niet om te laten zien wat er mogelijk is met webdesign, maar vooral om een kort overzicht te geven van mijn activiteiten. Niet mijn website is het belangrijkste, maar vooral de diensten die ik aanbied.

Even kort schetsen wat JNConsult voor u kan doen:
- audits uitvoeren op uw bestaande ICT-infrastructuur en eventuele verbeteringen voorstellen
- documentatie van software en het verzorgen van opleidignen voor uw personeel
- beheren en ondersteunen van uw netwerk
- installeren en configureren van servers, pc's en laptops
- webdesign ism freelance webdesigners

Voor meer informatie kan u mijn website bekijken: www.jnconsult.eu

Ik zal hier nog regelmatig terugkomen en af en toe mijn steentje bijdragen en mijn ervaringen hier delen.

Groeten,
Johan - JNConsult
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 april 2008, 13:47
Arina's schermafbeelding
Arina Arina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 48
Standaard Re: Nieuwe freelancer: JNConsult

Welkom op Lancelots Johan,

Ik heb mijzelf enkele dagen geleden aan Lancelots voorgesteld en bruikbare feedback gekregen op mijn website. Je website komt op mij erg helder en overzichtelijk over.

- Je website straalt nu door de tab 'Euphony' heel erg uit dat je voor dit bedrijf werkt en niet dat je freelancer bent. Nu begrijp ik dat dit op het moment ook het geval is. Maar wanneer je de acquisitie fase in gaat zou ik wat meer afstand nemen van je werkgever. Ik krijg nu wat tegenstrijdige signalen.

- Op je website zou ik de puntjes in je CV (1/2/2003 – … ) vervangen door heden. Nu lijkt het net alsof je hier later nog iets in gaat vullen.

- De tab 'diensten' geeft een overzichtelijke hoeveelheid informatie. Hetzelfde zou je verwachten als je op webdesign klikt, maar hier staan slechts 2 zinnen. Een kleine teleurstelling.

- de puntjes in de opsomming over IT-infrastructuur vind ik persoonlijk niet zo netjes staan. Je zou daar bijvoorbeeld 'enzovoort' van kunnen maken of de twee voorbeelden voor laten gaan door 'o.a.'

Heel veel succes!

Groetjes, Arina
__________________
Arina Evenementenorganisatie
evenementen@arinabakker.nl
www.arinabakker.nl


Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 april 2008, 14:11
JNConsult JNConsult is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2008
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar JNConsult
Standaard Re: Nieuwe freelancer: JNConsult

Beste Arina,

bedankt voor je feedback. Ik heb jouw puntjes in overweging genomen en ze reeds doorgevoerd op mijn website.

Euphony is echter niet mijn werkgever. Het is iets wat in nu al als bijberoep doe. Maar zoals je zei, het kan inderdaad verwarrend werken en dus heb ik deze link voorlopig weggehaald.

Nogmaals bedankt. En jij zelf ook nog veel succes hé.

Groetjes,
Johan
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 april 2008, 17:39
Arina's schermafbeelding
Arina Arina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Berichten: 48
Standaard Re: Nieuwe freelancer: JNConsult

Alsjeblieft!

Kijk nog even naar de paginaverdeling van de tekst in je tab 'diensten'. Qua enters staat alles niet helemaal netjes.
__________________
Arina Evenementenorganisatie
evenementen@arinabakker.nl
www.arinabakker.nl


Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twee nieuwe forums René Nieuws - Voor en door freelancers 0 27 juni 2007 12:40
16-jarige freelancer Interfico Al die andere praktische dingen 3 29 april 2007 02:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon