Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 oktober 2013, 13:32
De Blauwe Balpen De Blauwe Balpen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2013
Berichten: 2
Standaard Wie helpt deze startende tekstschrijver aan haar eerste opdracht?

Hallo Allemaal,

Ik ben Vanessa Hugen, eigenaresse van Tekstbureau, De Blauwe Balpen.
Als beginnend ondernemer mix ik enthousiasme en passie met een flinke dosis creativiteit en creëer ik diverse teksten, zoals: webteksten, artikelen, columns of nieuwsbrieven. Deze teksten zijn origineel, dynamisch en doeltreffend. Teksten die een bedrijf van het scherm laten afspatten en die ervoor zorgen dat de boodschap wordt opgeslagen in de gedachten van de potentiële klant.

De bouwstenen van mijn bedrijf zijn: persoonlijk contact, korte communicatiekanalen en een vlotte manier van werken tegen een acceptabel tarief.
Mijn doel is pas bereikt wanneer mijn klant tevreden is!


Goed, dat was mijn elevator pitch. Ik ben er best blij mee....maar nu moet ik hem natuurlijk nog kunnen uitvoeren. Een website is gemaakt, een facebook pagina heb ik op opgebouwd. Twitter moet nog komen, maar dan is het wel leuk om wat volgers te hebben anders staat het zo .......nou ja, sneu! Daar wacht ik dus nog maar even mee.

Nu is het dus een kwestie van naamsbekendheid creëren. Dat is nog niet makkelijk. Op deze manier wil ik mijzelf en mijn bedrijf dus graag aan jullie voorstellen. Ik nodig jullie uit om een kijkje te nemen in mijn profiel en op mijn website www.deblauwebalpen.nl. Ik stel het erg op prijs wanneer jullie nog tips hebben en deze aan mij door willen geven. Dit kan dan naar het volgende adres verstuurd worden: info@deblauwebalpen.nl

Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd naar jullie werk.

Ik hoop dus tot schrijfs!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerste grote opdracht als freelance tekstschrijver, hoe begin ik? hannahzb Omgaan met opdrachtgevers 7 31 oktober 2013 13:47
Aan wie stuur je de algemene voorwaarden,wat is de beste timing,en welke algemene voorwaarden gelden Verwijderd account Al die andere praktische dingen 5 25 juli 2011 20:47
Schatting aantal uren voor deze opdracht? Janna Omgaan met opdrachtgevers 0 19 februari 2009 21:49
Diverse 'opdrachtgevers' bieden dezelfde opdracht aan.... Fallon Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 5 7 januari 2009 21:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon