Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 maart 2007, 23:13
hohlen hohlen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 maart 2007
Berichten: 1
Standaard feedback op pitch gevraagd

hallo allemaal,
Ik heb deze site net ontdekt omdat ik inspiratie zocht voor mijn eigen pitch. Ik onderzoek de mogelijkheden om dit jaar voor mijzelf te beginnen als freelance manager. Ik hoor graag wat jullie van mijn pitch vinden.

Sinds 15 jaar ben ik werkzaam in de volkshuisvesting. Momenteel werk ik als freelance manager woondiensten. Daarnaast coach ik individuele medewerkers tijdens veranderingstrajecten. Mijn hart ligt bij het opstarten van nieuwe activiteiten en tijdelijk crisismanagement. Onlangs heb ik bij een corporatie een fraudeteam opgericht dat inmiddels professioneel opereert en zeer succesvol is. Daarnaast heb ik bij deze organisatie een reorganisatie en een cultuurveranderingtraject voorbereid en doorgevoerd. Als onafhankelijk manager creëer ik draagvlak bij de medewerkers en daag hen uit meer uit hun potentie te halen ten gunste van het bedrijf en de klant. Mijn werkwijze is zowel mens- als doelgericht. Ik ben tevreden als de opdrachtgever tevreden is. Staat uw corporatie aan de vooravond van veranderingen of hebben uw medewerkers inspiratie nodig? Mag ik u dan uitnodigen voor een oriënterend gesprek?

gr Hetty
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 maart 2007, 09:26
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: feedback op pitch gevraagd

Beste Hetty,

Een pitch hoort heel kort te zijn. Maximaal drie korte zinnen. In deze zinnen vertel je kort en bondig wat je doet en wat die ander daar aan heeft. Als iemand vragen heeft dan kun je meer vertellen over je dienstverlening en met voorbeelden komen.

Succes met het herschrijven van je pitch.

Groeten van een naamgenoot
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 maart 2007, 15:30
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: feedback op pitch gevraagd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hohlen Bekijk bericht
hallo allemaal,
Ik heb deze site net ontdekt omdat ik inspiratie zocht voor mijn eigen pitch. Ik onderzoek de mogelijkheden om dit jaar voor mijzelf te beginnen als freelance manager. Ik hoor graag wat jullie van mijn pitch vinden.

Sinds 15 jaar ben ik werkzaam in de volkshuisvesting. Momenteel werk ik als freelance manager woondiensten. Daarnaast coach ik individuele medewerkers tijdens veranderingstrajecten. Mijn hart ligt bij het opstarten van nieuwe activiteiten en tijdelijk crisismanagement. Onlangs heb ik bij een corporatie een fraudeteam opgericht dat inmiddels professioneel opereert en zeer succesvol is. Daarnaast heb ik bij deze organisatie een reorganisatie en een cultuurveranderingtraject voorbereid en doorgevoerd. Als onafhankelijk manager creëer ik draagvlak bij de medewerkers en daag hen uit meer uit hun potentie te halen ten gunste van het bedrijf en de klant. Mijn werkwijze is zowel mens- als doelgericht. Ik ben tevreden als de opdrachtgever tevreden is. Staat uw corporatie aan de vooravond van veranderingen of hebben uw medewerkers inspiratie nodig? Mag ik u dan uitnodigen voor een oriënterend gesprek?

gr Hetty
Dag Hetty,

Op zich geen slechte pitch, maar wat je nu vooral doet is een opsomming geven van je werkzaamheden. Ik vind vooral de laatste zinnen sterk:

Als onafhankelijk manager creëer ik draagvlak bij de medewerkers en daag hen uit meer uit hun potentie te halen ten gunste van het bedrijf en de klant. Mijn werkwijze is zowel mens- als doelgericht. Ik ben tevreden als de opdrachtgever tevreden is. Staat uw corporatie aan de vooravond van veranderingen of hebben uw medewerkers inspiratie nodig?

Ik zou van deze zinnen uitgaan, wel even kijken naar de juiste volgorde, en daar nog iets aan toevoegen dat uitdraagt dat juist jij degene bent die een corporatie in de volkshuisvesting op zo'n moment nodig heeft. Misschien ook aangeven dat "tevreden" niet zomaar tevreden is, maar heel erg blij met het behaalde ambitieuze resultaat....
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Pitch pvdleek Marktplaats 11 25 februari 2007 15:27
Graag reacties op mijn pitch Talent4Work Marktplaats 10 5 februari 2007 12:44
Mijn pitch! els brouwer Marktplaats 4 20 januari 2007 15:29
Graag reacties op mijn pitch! Anneke Krakers Marktplaats 16 12 januari 2007 01:04
Gert's pitch gert1703 Marktplaats 5 20 november 2006 21:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon