Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Bekijk resultaten enquête: Wat mag service kosten?
Ik ga voor de allerlaagste prijs en zie wel 0 0%
Ik wil niet te veel betalen maar verwacht wel de beste service 0 0%
Als iets "te" goedkoop is, moet je natuurlijk niet al te veel verwachten. 3 100,00%
Goede service is voor mij ook wat waard 2 66,67%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 maart 2017, 14:45
Bizzka's schermafbeelding
Bizzka Bizzka is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 februari 2017
Berichten: 3
Standaard Hoe belangrijk vind je service?

Ik werk als Bizzka en heb veel plezier in het realiseren van WordPress websites. Het moet gewoon goed zijn! Ik ben pas tevreden als de klanten dat ook zijn.
Redelijke tarieven (voor jou EN voor mij) geven goede websites MET goede support, ook achteraf. En ook na een jaar. Of twee...

Je kunt bij mij terecht om een website te laten maken. Maar OOK om van jouw (grafisch) ontwerp een WordPress website te laten bouwen.

En probeer je zelf je WordPress website te maken, maar lukt het (net) niet helemaal? Dan kan ik hulp bieden.

www.bizzka.nl
__________________
WordPress hulp/websites/webshops; grafisch ontwerp realiseren in WordPress.
bizzka.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 maart 2017, 16:24
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Welkom Bizzka !

wie weet gaan we wat aan elkaar hebben

-> https://www.mijnpress.nl
https://www.managedwphosting en .. omdat de kleine beurs ook wat wil https://www.goedkopewphosting.nl


Ik ben benieuwd naar de reden voor je poll en wat je met de uitslagen gaat doen!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 maart 2017, 15:28
Bizzka's schermafbeelding
Bizzka Bizzka is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 februari 2017
Berichten: 3
Standaard

Dank je wel Ramon! (sorry, even niet gekeken hier...)

Ik ga je sites eens bekijken

Ik ben benieuwd of "service" een belangrijk punt is bij het laten maken van een website (of hulp bij je website als je 'm zelf maakt).
Ik zie soms tarieven van 150 euro voor een website voorbij komen, en dan denk ik: dat is een website "neergooien" en wegwezen. Tsja... ik krijg idd te regelmatig te horen dat een webbouwer niet meer bereikbaar is.

Ben ook verder aan het kijken hoor; niet alleen hier.
Heb inmiddels geleerd dat serieuze bedrijven en ZZP ers wel beseffen dat goed werk ook tijd kost. En dat hoe meer tijd/mensen er aan werken, hoe hoger de prijs; en dat daar soms bewust keuzes in gemaakt (moeten) worden. Uniek design of template, fotograaf of stockbeeld, tekstschrijver of zelf schrijven...
Eea toch ook afhankelijk van het eigen werk. Als je zelf weinig werk hebt, heb je veel tijd en weinig geld. Als je zelf genoeg werk hebt, heb je weinig tijd maar meer geld

Zeker de goede coaches/consultants etc. met genoeg werk hebben een eigen uurtarief van 100-150 euro; en zetten graag (een goed) iemand in voor hun website voor 60-80 euro per uur ipv zelf uren te gaan prutsen.
Makes sense.
__________________
WordPress hulp/websites/webshops; grafisch ontwerp realiseren in WordPress.
bizzka.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Een eigen service dienst beginnen. siemper Freelancepraktijk starten 13 25 maart 2010 20:01
Interim bureaus? Makelaars in opleidingen? Hoe vind ik ze?! Pim Ruigrok Marketing en acquisitie 2 12 juli 2009 23:38
Hoe vind ik een geschikte belastingadviseur? Riël Notermans Belasting 3 7 augustus 2007 11:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon