Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 april 2009, 14:53
Aljan's schermafbeelding
Aljan Aljan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 11
Standaard Visuele communicatie portfolio

Hallo,

Freelancer in visuele communicatie, dat ben ik! Ik ben nu twee jaar freelancer en sinds een korte tijd ben ik hier lid geworden, heel veel handige informatie en fijne opfrissers.

Afgelopen week heb ik mijn website gerestyled en ben benieuwd wat je er van vindt!

www.aljanscholtens.nl

Groeten Aljan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 april 2009, 15:08
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

Ik vind de website erg leuk

Wat ik overigens wel mis is de mogelijkheid om naar de live websites toe te gaan (web-gedeelte op de site).
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog

Laatst gewijzigd door illutic; 9 april 2009 om 15:09 Reden: stukje bij
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 april 2009, 15:55
guardian guardian is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2008
Berichten: 21
Wink Re: Visuele communicatie portfolio

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aljan Bekijk bericht
Afgelopen week heb ik mijn website gerestyled en ben benieuwd wat je er van vindt!

www.aljanscholtens.nl

Groeten Aljan
Wie ben ik om commentaar te geven, maar je vroeg er om.
Het zal met de leeftijd (46) te maken hebben. Persoonlijk vindt ik het een leuke, speelse en frisse site. De kleuren maken het mijn inziens wat somber. Door linken vindt ik traag, maar kan ook aan mijn snelheid liggen.
Persoonlijk spreekt de site van illutic mij meer aan. Lekker helder, vrolijke tinten en volledig als je informatie wenst.
MAAR NOGMAALS, DIT IS MIJN VISIE
__________________
http://www.docu-check.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 9 april 2009, 16:27
Rene_S's schermafbeelding
Rene_S Rene_S is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 2 november 2007
Berichten: 87
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

Wat een plezierige sprankelende site! Goede vormgeving en een plezierige navigatie. Eén opmerking: als leek begrijp ik niet goed wat je verkoopt. Het stuk over website snap ik wel, maar als je zegt "ik creeer merken" heb ik wel een vermoeden wat je doet, maar dit kun je wellicht scherper neerzetten; in welke behoefte voorzie je precies?

Keep up the good work!
__________________
Adviseur Prestatie Management

Gratis nieuwsbrief ontvangen met interessante items op gebied van Prestatie Management? Schrijf je in op www.predi.nl!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 april 2009, 09:23
Aljan's schermafbeelding
Aljan Aljan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 11
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

Bedankt voor de reacties!

Ik zal eens goed kijken naar de teksten, of ik dat wat meer ontvanger gericht kan typen. Zeker een goed punt!

Dat doorlinken heb ik ook al iemand anders over gehoord en anderen zeggen weer dat hij zo snel is, dus daar moet ik me nog even in gaan verdiepen.

Ik heb bewust gekozen om niet naar de officiële website door te linken, omdat deze soms nog niet online staat of deze is zodanig aangepast (klant is uiteindelijk koning) dat het niet meer representatief is.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 april 2009, 11:26
Remy's schermafbeelding
Remy Remy is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 29 augustus 2007
Berichten: 333
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

Welkom Aljan!

Website ziet er inderdaad erg mooi uit, valt goed op.
Ik ben het wel met illutic eens dat het beter is om de websites door te linken, op die manier krijg je een beter beeld van een website ontwerp.
__________________
Remy Jacobs Freelance Webdesign
www.remyjacobs.nl
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 april 2009, 09:56
evertdoorn's schermafbeelding
evertdoorn evertdoorn is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2008
Berichten: 77
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

sprankelend en fris, net als een goed glas witte wijn in de zomer zeg maar!

Mooi fotowerk ook, maar van de schuine weergave krijg ik persoonlijk de kriebels.
__________________
Http://www.evertdoorn.nl - voor professionele fotografie met mensen in de hoofdrol

Bekijk ook eens http://www.evertdoorn.nl/blog, www.weddingvision.nl en www.weddingvision.nl/blog
Met citaat reageren
  #8  
Oud 28 mei 2009, 16:12
Aljan's schermafbeelding
Aljan Aljan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 11
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

Beetje late reactie, maar ik zal nu actiever worden. Drukke periode qua afstuderen achter de rug gehad.

@evertdoorn; ja, groot gelijk hoor, kreeg ik zelf ook al, nieuwe foto's ga ik recht plaatsen.

@Remy; Deze website blijft mijn portfolio (teksten ga ik daar nog op aan passen) en ga ik de websites niet doorlinken. Hiernaast start ik onder een andere naam een freelance studio waarin ik mijn diensten aan ga bieden en zal ik de website in de portfolio wel door gaan linken.

Aljan
Met citaat reageren
  #9  
Oud 2 juni 2009, 10:59
Remy's schermafbeelding
Remy Remy is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 29 augustus 2007
Berichten: 333
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

Vanwaar de keuze om 2 websites te nemen waarvan je de een wel van links voorziet en de ander niet?
__________________
Remy Jacobs Freelance Webdesign
www.remyjacobs.nl
Met citaat reageren
  #10  
Oud 2 juni 2009, 11:29
Aljan's schermafbeelding
Aljan Aljan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 11
Standaard Re: Visuele communicatie portfolio

Op mijn portfolio komen ook eigen werkjes te staan waarbij geen online versie beschikbaar zal zijn. Onder mijn bedrijfswebsite komen alleen draaiende websites te staan, hiermee ben ik ook van plan te groeien. Stel, een bedrijf bestaat niet meer, toch ben je heel erg blij met de website die je eerder voor ze hebt gemaakt, dan wil je die nog wel in je portfolio houden. Deze zet je dan niet meer op je bedrijfswebsite.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mag ik werk voor opdrachtgevers in het portfolio op mijn website zetten? Sofie Marketing en acquisitie 26 6 mei 2009 13:31
Even voorstellen M-marketing & communicatie in Amsterdam marty Marktplaats 6 27 oktober 2008 13:52
Adviesbureau interne communicatie: in welke vorm? Djoeri Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 4 9 september 2008 22:04
Even voorstellen : Mavado Communicatie Mavado Marktplaats 18 15 december 2007 00:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon