Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 april 2009, 01:37
johanmichel
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Kantoor delen in Arnhem

Hallo, ik werk nu samen met iemand anders in een kantoor (het Lorentz). Zij is er 2 dagen per week, ik ben op zoek naar iemand die mijn plaats gaat vervangen daar omdat ik een winkeltje wil gaan beginnen ipv op kantoor zitten.

Het is een superleuk kantoortje tegen een zeer redelijke huurprijs, als je het wilt huren krijg je gratis de kantoormeubelen er bij. Interesse? bel mij dan op 06-28579824 of mail mij op johanmichel82@gmail.com

[Update]
Na enkele overwegingen kies ik er liever voor dat er een derde persoon bij komt en dat ik ook gewoon in het kantoor blijf, verwacht wordt dan wel van je dat je minstens een aantal dagen per week op kantoor bent voor de gezelligheid. Zoals ik al zei in het eerste bericht, het is echt een leuk kantoortje, vrij klein dat wel, maar er kunnen wel drie personen in. We hebben al alles staan wat je maar nodig hebt, er is een Grand Cafe en de receptie kan ook van alles voor je doen. Het kantoor zit in het Lorentz (zie www.lorentz.nl).

De site van mijn partner is marjolijnwannet.nl, die van mij is johanmichel.nl; Heb je interesse bel mij dan op 0578-843062 of mobiel op 06-28579824, of per email info@johanmichel.nl.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon