Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > ICT

Mededelingen

ICT PC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 25 september 2009, 13:54
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Webdesign versus snelheid webpagina

Of het je lukt zonder dat mensen het idee hebben dat ze naar een aparte applicatie zitten te kijken weet ik niet. Je zit nog steeds met de laadtijd. Je zou misschien wel de eindproductie kunnen stylen in dezelfde stijl als je website. Dus bijvoorbeeld de knoppen hetzelfde (of in een stijl die past in het geheel) en dezelfde achtergrond kleur als de pagina. Of je zou juist het verschil kunnen benadrukken, dus een contrast creëeren, waardoor je wel weer het gevoel krijgt dat het integreert in het geheel.

Ik denk inderdaad dat je voor je website iets moet vinden wat iedereen af kan spelen, zonder een aparte en weinig gebruikte plugin te downloaden. Als ik me het correct herinner was een enkele (of meerdere) browser fabrikant(en) bezig om plugins zoals flash bij voorbaat te integreren in de browser. Maar ik kan me vergissen.

Had je deze al gevonden?:

Adobe Director
Electricrain Swift 3D plugin voor diverse programma's (o.a. 3ds Max)
NewTek Lightwave
Blender plugins: http://www.blender.org/download/pyth...import-export/

Ook zou je bijvoorbeeld, voor zover dat je nog niet gedaan hebt, 3ds Max, Blender, Flash en Autocad fora kunnen proberen. Hun zullen ongetwijfeld meer ervaring er mee hebben. (Werk zelf weinig met interactieve 3d eind producties).

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar hopelijk helpt het je een beetje op weg.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 13 oktober 2009, 23:14
yasin yasin is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 23 juli 2009
Berichten: 77
Standaard Re: Webdesign versus snelheid webpagina

Flash of pdf werkt toch het beste. de meeste mensen hebben wel flash dus daarin zou het te doen moeten zijn. Andere opties zijn pdf en java, al hebben nog minder mensen java en is het niet echt de prettigste plugin.

Om het puur met html/css te doen gaat echt niet lukken. Met javascript zou je een eindje komen maar dat is alsnog veel te veel werk om te gaan proberen.

Flash kun je bouwen dat het aansluit op de pagina door het perfect over te lopen in de webpagina en dezelfde grafische stijl aan te houden. Niet iedereen heeft flash maar een andere goede oplossing is er simpelweg niet.

Flash word niet geintegreerd in browsers vanwege adobe's licentievoorwaarden, bijvoorbeeld op sommige computers waar het wel bijgeleverd is moet je dus bij de installatie ook nog die extra voorwaarden van adobe accepteren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon