Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 22 februari 2007, 10:09
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Re: uitkering en zelfstandig ondernemen

UWV'r,
Bedankt voor deze aanvullende informatie en ik weet dat er meer UWV'ers zijn die met hart en ziel met hun werk bezig zijn, door bijvoorbeeld op deze manier toch voorlichting te geven.

Mijn vraag is wel, of de reintegratiecoachen van het UWV, (die ook UWV'er zijn) op de hoogte zijn van de intrekking van optie 1. De gevolgen kunnen nogal drastisch zijn, als je coach je deze kant op stuurt en een uitkeringsafdeling WW daar later een streep doorzet, omdat de regeling niet meer bestaat.

Wim
Met citaat reageren
  #12  
Oud 22 februari 2007, 11:27
Anoniem
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: uitkering en zelfstandig ondernemen

Hallo,

Wat een uitgebreid antwoord. Zeer nuttig. Ik wil nog een aanvullende vraag stellen. Dit heeft betrekking op je opmerking dat ik bezwaar kan maken dan wel een herzieningsverzoek kan doen.
Het feit wil dat ik op basis van mijn aanvraag van 2 januari j.l (en bij het CWI met gespreksdatum 14 jan) geen ww heb toegekend gekregen omdat de zogenaamde fictivieve opzegtermijn voor mij van toepasssing is. Als ik per 27-2 (dan verloopt die termijn) nog geen werk heb dan kan ik een verkorte aanvraag voor ww doen. Wat is dan wijsheid? Moet ik dan inderdaad een herziening aanvragen of staat de teller weer op nul omdat ik opnieuw WW moet aanvragen?

Ik verneem graag je advies in deze!

Met vriendelijke groet

[Op verzoek van betrokkene geanonimiseerd. Forumbeheerder]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
starten als freelancer met een uitkering

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelfstandig?? Boelo Al die andere praktische dingen 3 12 juni 2007 23:55
Maatschappelijk verantwoord ondernemen? Verwijderd account Al die andere praktische dingen 15 2 februari 2007 23:28
duurzaam ondernemen Life Creations Al die andere praktische dingen 4 24 januari 2007 09:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon