Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 februari 2012, 16:46
MargreethMedia MargreethMedia is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Berichten: 83
Standaard Tankpas - Iemand ervaring/advies?

Ha!

Al die tankbonnetjes invoeren in mijn administratie, daar werd ik dus niet vrolijk. Moet makkelijker kunnen, dacht ik. Klopt! De tankpas!

Googelen leerde me een hoop, maar eigenlijk te veel. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn er tig en ze zien er niet allemaal even betrouwbaar uit. Heeft iemand tips, goede ervaringen?

Ik rij mijn autootje zakelijk. Ik ben op zoek naar een pas waar ik bij zoveel mogelijk tankstations kan tanken. Korting op benzine vind ik niet zo heel relevant, ik tank altijd ergens anders. En kan ik dergelijke passen ook bij onbemande station (zoals TinQ) gebruiken? Of bij stations die 's nachts gesloten zijn en alleen de pinautomaat in gebruik is? Zijn er valkuilen bij tankpassen? Of zijn ze allemaal wel oke?

Dank alvast!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 februari 2012, 12:40
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 980
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Ikzelf gebruik de pas van MKB brandstof, prima pas, je kan overal terecht. zowel de goedkope (onbemande) pompstations als alle merken..

Kosten vallen ook mee.. ik betaal 2 euro per maand voor de pas en je moet een borg storten van 200 euro en elke keer als je ca 100-150 euro hebt getankt worden de tankkosten van je rekening afgeschreven en krijg je een factuur daarvoor.

Belangrijkste om op te letten is dat de kaart die je kiest feitelijk een private label van Travelcard is omdat je daarmee bijna overal mee kunt betalen. Veel kaarten zoals van Anwb en andere merken. Tankpassen van Shell of Texaco of welk benzinemerk dan ook zou ik afraden omdat die alleen bij de eigen pompen werken, die heb ik bij een werkgever wel eens gehad en op een of andere manier zijn er dan ineens maar heel weinig shell pompen (of het gekozen merk)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 februari 2012, 18:41
Jean-Paul Jean-Paul is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2007
Berichten: 48
Standaard

+1 voor MKB brandstof.

Nog nooit ergens niet kunnen tanken in Nederland.
__________________
Didago IT Consultancy
www.didago.nl

"Connecting People and Systems using Microsoft Technology"
Met citaat reageren
  #4  
Oud 6 februari 2012, 11:22
MargreethMedia MargreethMedia is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Berichten: 83
Standaard

Ah, dat klinkt goed! Op die site was ik nog gestuit. Dank, ik ga het verder bekijken!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 maart 2012, 21:23
DennisWillemse's schermafbeelding
DennisWillemse DennisWillemse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 117
Stuur een bericht via MSN naar DennisWillemse
Standaard

Ook ik zit bij MKB brandstof. Mijn borg was iets meer dan 200 euro omdat ik meer tank per maand. Dus wel even goed inschatten.
Verder altijd kunnen tanken.
Helaas niet in buitenland... Dan pin ik zakelijk en lever deze bonnen in bij boekhouder.
Succes ermee
__________________
====================
www.civitec.nl
Adviseur binnen de Buitenruimte
====================
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
tankpas


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon