Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 18 maart 2011, 14:41
dwarsligger
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo beste ondernemers.
Het schijnt helaas verplicht te zijn om daaraan mee te werken!
Mijn advies: Geef die lui gewoon helemaal verkeerde informatie terug!!!
Het lijkt zo langzamerhand wel, alsof we in een politiestaat leven.
Laten we samen de computersystemen van hun laten crashen door informatie op te geven waar de systemen niet mee om kunnen gaan.
Succes allemaal!
  #12  
Oud 18 maart 2011, 15:24
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 980
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Jahh daar lopen we warm voor op forums, nieuwe accounts met anonieme gebruikersnamen als "dwarsligger" die oproepen tot strafbare feiten en die het invullen van een enquete, een klein administratief ongemak gelijk stellen aan het level in een politiestaat.

Lees eens een krant. paar voorbeelden van een politiestaat of wat daarvoor door kan gaan. denk eens aan libië, Bahrein en nog een paar golfstaten? En jij vind het invullen van een enquete daarmee vergelijkbaar?
Je hebt een veel te goed leven... tijd voor wat echte problemen zou ik zeggen...
Als je nou eens begint met niet anoniem op te treden en je vergelijkingen op een wat realistischer nivo te leggen, dan krijg je misschien nog wat bijval voor het verlagen van de administratieve lastendruk in NL. maar met dit soort posts diskwalificeer je je wat mij betreft volledig..
  #13  
Oud 18 maart 2011, 20:11
TamTamTekst's schermafbeelding
TamTamTekst TamTamTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 december 2007
Berichten: 619
Weblogartikelen: 1
Standaard

Ach ja, hij/zij begrijpt niet eens dat dwarsliggers noodzakelijk zijn om de rails naar het volgende station bij elkaar te houden. Het zijn, kortom, verbindende elementen.

Marlies
__________________
Marlies Van de Voort
www.tamtamtekst.nl
  #14  
Oud 18 maart 2011, 21:56
GerB GerB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 december 2009
Berichten: 100
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TamTamTekst Bekijk bericht
Ach ja, hij/zij begrijpt niet eens dat dwarsliggers noodzakelijk zijn om de rails naar het volgende station bij elkaar te houden. Het zijn, kortom, verbindende elementen.

Marlies
Haha, geweldig!
  #15  
Oud 19 maart 2011, 19:03
MargreethMedia MargreethMedia is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 21 juni 2010
Berichten: 83
Standaard

M'n vader heeft de enquêtes tien jaar lang naast zich neer gelegd, toen gingen ze 'm bellen. Heeft-ie gezegd dat ze de gegevens best mogen hebben, maar dan moeten ze zelf komen halen. Nooit meer wat gehoord. Vonden ze blijkbaar toch te lastig, bij een binnenvaartschipper.
  #16  
Oud 19 maart 2011, 19:12
carsten888's schermafbeelding
carsten888 carsten888 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2006
Berichten: 35
Standaard

@MargreethMedia
LOL
__________________
Joomla CMS plugins
  #17  
Oud 10 april 2012, 16:06
Ikonal Ikonal is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 april 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwarsligger Bekijk bericht
Hallo beste ondernemers.
Het schijnt helaas verplicht te zijn om daaraan mee te werken!
Mijn advies: Geef die lui gewoon helemaal verkeerde informatie terug!!!
Het lijkt zo langzamerhand wel, alsof we in een politiestaat leven.
Laten we samen de computersystemen van hun laten crashen door informatie op te geven waar de systemen niet mee om kunnen gaan.
Succes allemaal!

Ben ik het helemaal mee eens. Al die tijd die je kwijt bent aan het invullen van al die cijfers etc. Nu willen ze voor eind mei de jaarcijfers van het vorige jaar ontvangen. Dat gaat never nooit niet lukken. Dus ik wil best wat fake cijfertjes invullen.... eens kijken hoe goed het gaat met het bedrijfsleven in tijd van crisis.
  #18  
Oud 10 april 2012, 16:24
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikonal Bekijk bericht
Ben ik het helemaal mee eens. Al die tijd die je kwijt bent aan het invullen van al die cijfers etc. Nu willen ze voor eind mei de jaarcijfers van het vorige jaar ontvangen. Dat gaat never nooit niet lukken. Dus ik wil best wat fake cijfertjes invullen.... eens kijken hoe goed het gaat met het bedrijfsleven in tijd van crisis.
* mod opmerking: Ik verwijs even naar de reactie van Roel hierboven en hoop dat je in de toekomst kwalitatief goede reacties en topics zult plaatsen.
  #19  
Oud 21 april 2012, 12:02
Daniella's schermafbeelding
Daniella Daniella is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 51
Standaard

Ik heb de brief ook gehad en heb bij *ontzettend* veel vragen "0" ingevuld omdat ik het antwoord niet weet en zeker geen tijd ga verspillen om het uit te zoeken. Mochten ze niet happy zijn met mijn antwoorden, mogen ze contact met me opnemen en dan zal ik ze zeggen dat ik zeker wel wil meewerken, maar dat ik de antwoorden niet weet en of ze even iemand langs kunnen sturen om te helpen
__________________
Webbes!
Professioneel webdesign. Betaalbare prijzen.

http://www.webbes-webdesign.nl
  #20  
Oud 21 april 2012, 21:04
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 980
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Dan toch maar het eerder beloofde slotje..

In het topic voert inmiddels de boventoon hoe je vooral de CBS statistieken en enquetes kunt saboteren.

Net als een wet op de omzetbelasting en een wet op de inkomstenbelasting, de handelswet en nog een aantal ondernemerswetten waar je als ondernemer aan moet voldoen bestaat er ook een CBS-wet op basis waarvan ondernemers gevraagd kan worden statistische informatie te verstrekken over hun bedrijf en bestaat er dus ook een wettelijke plicht om juiste en volledige informatie aan te leveren in die enquêtes.
Het niet aanleveren of niet juist aanleveren is een overtreding van die wet.

Een mening hebben over een wet of regel en oproepen tot aanpassing van een dergelijke wet is op dit forum is geen enkel probleem. Het (herhaaldelijk) bespreken hoe je deze enquêtes op basis van de CBS-wet kunt saboteren gaat wat mij betreft een stapje te ver. daarom gaat dit topic op slot.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitsluiting van VAR WUO? Jan16 Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 10 5 februari 2009 19:18
Tool gezocht voor online kennisbase erix Marktplaats 21 12 januari 2009 22:07
Overdracht auteursrecht chris10 Al die andere praktische dingen 16 21 oktober 2008 10:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon