Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 maart 2007, 10:28
Moderator Moderator is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 30 oktober 2006
Berichten: 29
Standaard Ontwikkel je ondernemerschap bij de Lancelots Academy!

Wegens succes geprolongeerd! Je kunt weer terecht bij de Lancelots Academy. Daar vind je zeven nieuwe trainingen die speciaal voor freelancers zijn ontwikkeld. Bijzonder aan deze trainingen is de prettige flexibele werkwijze. Je kunt zowel kiezen in de cursusinhoud, als in de hoeveelheid tijd en geld die je erin investeert.


Een kleine greep uit het aanbod
Lancelots ontwikkelde zeven trainingen, waaronder deze drie:
  • Hoe stuur ik mijn professionele ontwikkeling?
    Ontdek wat je écht graag wilt met je bedrijf en leer hoe je stap voor stap dat doel bereikt. Concreet resultaat: een Persoonlijk Ontwikkelingsplan en een actieplan waarmee je je ontwikkelingswens verwezenlijkt.
  • Hoe vind ik de nieuwe opdrachten die ik hebben wil?
    De hamvraag voor elke freelancer. Eindelijk leer je hoe je de opdrachtenstroom naar je hand zet. Concreet resultaat: een acquisitieplan met strategie om de klanten binnen te halen die jij voor ogen hebt.
  • Een complete leergang: Samen starten als freelancer
    Je wilt de grote stap wagen en een eigen bedrijf beginnen. Alleen... hoe pak je zoiets aan? Je bent niet de enige die zich dat afvraagt. Daarom biedt Lancelots Academy een unieke training: Samen starten als freelancer.
Méér!
Wil je liever weten hoe je jezelf effectiever profileert, hoe je orde brengt in je administratie, hoe je in kortere tijd betere offertes schrijft, of hoe je een netwerk opbouwt waarmee je je doelen bereikt? Kijk dan ook zeker even bij de Lancelots Academy.

Hoe wil je leren?
Lancelots biedt je de mogelijkheid je te ontwikkelen in alle belangrijkste facetten van het freelancebestaan. Je kunt zelf kiezen welke intensiteit van begeleiding je nodig hebt. Individueel, in een groep, of een combinatie daarvan? Oriënteer je nu op het Academy-aanbod!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw leesvoer op Lancelots Janine Nieuws - Voor en door freelancers 0 3 augustus 2006 13:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon