Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 december 2007, 19:41
PaulV PaulV is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2007
Berichten: 20
Standaard Gezocht voor tijdschriftartikel: studenten/starters die twijfelden over freelancen na afstuderen

Beste freelancers,

Voor een artikel in het landelijke studentenblad Memory Magazine (zie www.memory.nl) maak ik een artikel over studenten/starters die na of tijdens hun afstuderen worstelden met de vraag: wat ga ik nu doen? De toon van het artikel is positief: als ik twijfel, wat kan ik dan doen om die twijfel(s) weg te werken?

Toch doorstuderen of werken? Een eigen bedrijf opstarten of in loondienst? Een groot bedrijf of toch een kleinere organisatie, etc.
Graag kom ik in contact met mensen die het leuk vinden om hieraan mee te werken. Uiteraard kun je vertellen wat je nu doet en natuurlijk wordt de tekst ter inzage voorgelegd voordat ik het artikel naar de redactie doorstuur.

'Eisen': maximaal 30 jaar, hbo of wo studie afgerond en in staat zijn om het telefonische gesprek voor 29 december te voeren.
Interesse? Laat hier een berichtje achter, of mail me op:
paulverstappen@hotmail.com

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Paul Verstappen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon