Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 26 april 2007, 21:29
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Garage ombouwen tot kantoor

Ik denk dat jullie het belangrijkste vergeten:
a) de krachtstroomaansluiting voor de Senseo(s) (ook al heb ik er zelf geen en vind ik die koffie nog erger dan het automatenbocht van, pak 'm beet, Congrescentrum de Klamme Handdoek)
b) de minibar danwel de waterdispenser (normaal is dat een zeepdispenser, maar nu veel groter, elektrisch gekoeld en met een stapeltje plastic bekertjes
c) de Cup a Soup (of cup D soup, zoals mijn zoon (15) zegt) caroussel, want iedereen is een manager of functionaris en kan dus eenvoudig in een dip geraken.
d) uit, maar daarom juist weer in: het dartboard, het fitness apparaat, de basket boven de prullenbak en een heus prikbord voor de ansichtkaarten (straks weer urgent en belangrijk in de zomer).
e) en waar komt nu dan de auto te staan? Op de oprit? Of in de straat? Of loopt er al een aanvraag voor een bouwvergunning (carport !)
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #12  
Oud 27 april 2007, 08:37
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 267
Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts
Standaard Re: Garage ombouwen tot kantoor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
Ik denk dat jullie het belangrijkste vergeten:
a) de krachtstroomaansluiting voor de Senseo(s) (ook al heb ik er zelf geen en vind ik die koffie nog erger dan het automatenbocht van, pak 'm beet, Congrescentrum de Klamme Handdoek)
b) de minibar danwel de waterdispenser (normaal is dat een zeepdispenser, maar nu veel groter, elektrisch gekoeld en met een stapeltje plastic bekertjes
c) de Cup a Soup (of cup D soup, zoals mijn zoon (15) zegt) caroussel, want iedereen is een manager of functionaris en kan dus eenvoudig in een dip geraken.
d) uit, maar daarom juist weer in: het dartboard, het fitness apparaat, de basket boven de prullenbak en een heus prikbord voor de ansichtkaarten (straks weer urgent en belangrijk in de zomer).
e) en waar komt nu dan de auto te staan? Op de oprit? Of in de straat? Of loopt er al een aanvraag voor een bouwvergunning (carport !)
Bedankt voor jullie tips Heb al een beetje een idee gekregen hoe ik het ga aanpakken. Onze auto's kunnen overigens gewoon in de parkeerhaven voor het huis staan. Daar staat nooit iemand namelijk...
__________________
Arts Media - online marketing
www.nielsarts.nl
www.artsmedia.nl
www.cursusvoor.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon