Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juli 2013, 09:59
steffan123 steffan123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juli 2013
Berichten: 2
Standaard Help een afstuderende student met het invullen van een korte enquête

Link enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=359551

Om af te studeren doe ik onderzoek onder startende ZZP'ers en ondernemers met één werkzame persoon. Doel van het onderzoek is meer te weten te komen over de behoeften aan hulp(middelen) en ondersteuning op het gebied van ontwikkeling en onderhoud van een website.

Indien u na 01-08-2008 bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, zelf de enige werkzame persoon in uw onderneming of ZZP'er bent nodig ik u graag uit de enquête in te vullen.

De enquête bestaat uit 18 vragen waarvan er 17 meerkeuze zijn. Het invullen van de enquête zal naar schatting ongeveer drie minuten in beslag nemen.
Verder is de enquête volledig anoniem en heeft u de mogelijkheid de resultaten te ontvangen via e-mail door uw e-mailadres achter te laten.

Ik ben dagelijks aanwezig op het forum om eventuele vragen te beantwoorden.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 juli 2013, 12:41
DemasqueCoach's schermafbeelding
DemasqueCoach DemasqueCoach is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2013
Berichten: 11
Standaard

Hoi Steffan,
Ik heb de enquête voor je ingevuld.
Een tip voor de volgende keer is om gebruik te maken van de routing functie van Thesistools, zodat de vragen die er niet toe doen worden overgeslagen (dmv "route"). Nu was ik vooral bezig met uitzoeken waar de volgende vraag voor mij stond.
Succes met je onderzoek!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 juli 2013, 21:11
steffan123 steffan123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juli 2013
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor het invullen! Ik zal inderdaad de volgende keer gebruik maken van de route functie. Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom kreeg ik een VAR-ROW in plaats van een VAR-WUO? snowboarder Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 13 11 januari 2012 21:47
Vragen over verzekeringen Daniella Al die andere praktische dingen 3 2 februari 2010 12:59
Uitsluiting van VAR WUO? Jan16 Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 10 5 februari 2009 19:18
Tool gezocht voor online kennisbase erix Marktplaats 21 12 januari 2009 22:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon