Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 februari 2016, 15:51
Dalida8333 Dalida8333 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 februari 2016
Berichten: 1
Standaard Hoe kom ik als cateraar aan nieuwe klanten?

Dag allemaal,

Ik ben sinds een half jaar een cateringbedrijf begonnen, middels heb ik al een website opgezet, actieve Facebook, en heb ik al succesvolle samenwerkingen gehad met bemiddelaars, om opdrachtgevers voor mijn catering te krijgen.
Helaas is het vaak zo, met catering dat je wordt ingehuurd voor een feestje en/of dergelijke, dus weer een volgende opdrachtgever(s) moet krijgen,

Kan iemand mij tips geven hoe ik aan nieuwe opdrachtgevers kan komen? Wat kan ik allemaal doen om mijn bedrijf meer onder de aandacht te brengen?

Zijn er misschien andere cateraars die mij daarover advies kunnen geven?

Ik hoor het graag
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 februari 2016, 15:48
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

welkom

noem je site ook even in je profiel, ik wil m wel eens zien
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 februari 2016, 15:51
vincent-gorissen vincent-gorissen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 februari 2016
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalida8333 Bekijk bericht
Dag allemaal,

Ik ben sinds een half jaar een cateringbedrijf begonnen, middels heb ik al een website opgezet, actieve Facebook, en heb ik al succesvolle samenwerkingen gehad met bemiddelaars, om opdrachtgevers voor mijn catering te krijgen.
Helaas is het vaak zo, met catering dat je wordt ingehuurd voor een feestje en/of dergelijke, dus weer een volgende opdrachtgever(s) moet krijgen,

Kan iemand mij tips geven hoe ik aan nieuwe opdrachtgevers kan komen? Wat kan ik allemaal doen om mijn bedrijf meer onder de aandacht te brengen?

Zijn er misschien andere cateraars die mij daarover advies kunnen geven?

Ik hoor het graag
Beste Dalida,

Je zegt zelf dat je al een website hebt; je zou via Google Adwords plaatselijk of landelijk kunnen adverteren.

Wellicht is het ook een optie om je website op een goede positie binnen Google te verkrijgen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 2 januari 2019, 11:49
ahpruis ahpruis is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 januari 2019
Berichten: 1
Standaard

Ik zou je aanraden om allereerst een Google AdWords Search campagne te starten zodat je bovenin de zoekresultaten verschijnt voor relevante zoekwoorden. Dit kost wel geld maar kan relatief snel opgezet worden.

Daarnaast zou ik werken aan de SEO van je website zodat je op termijn gratis in de zoekresultaten terecht komt, waarbij uiteraard het doel is om je op pagina 1 te krijgen.

Ook kan een Google Display campagne opzetten waardoor banners van jouw bedrijf op relevante websites getoond worden aan bezoekers uit jouw doelgebied.
__________________
Meer online marketing tips & trucs op: https://www.adswizards.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat als ik onder een bus kom? Daniella Al die andere praktische dingen 4 3 maart 2010 23:04
Vragen over verzekeringen Daniella Al die andere praktische dingen 3 2 februari 2010 13:59
Kun je aan klanten komen zonder koude acquisitie? René Marketing en acquisitie 20 18 oktober 2007 10:06
Uitkering en zelfstandig ondernemen Anoniem Al die andere praktische dingen 11 22 februari 2007 11:27
Hoe kom je aan 1225 uren voor het urencriterium? agnez Belasting 12 19 januari 2007 12:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon