Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 maart 2015, 12:18
Dirk-Jan Dirk-Jan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 maart 2015
Berichten: 2
Question Welke cursus InDesign kun je aanraden?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een cursus InDesign. Op school leerde ik QuarkXPress en heb de overstap naar InDesign niet volledig kunnen doen.
Om wat meer vertrouwen te krijgen wil ik een goede cursus gaan volgen.
Wie heeft er ervaringen opgedaan en kan me een beetje op weg helpen naar de juiste keuze?

Vriendelijke groet,

Dirk-Jan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 maart 2015, 16:33
linda's schermafbeelding
linda linda is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2006
Berichten: 11
Stuur een bericht via Skype™ naar linda
Wink

Hoi Dirk Jan,

Dit hangt een beetje af van je niveau. Hoeveel weet je al van Indesign en wat zijn je plannen er mee? Je kunt enorm veel doen met Indesign, maar je kunt er ook slechts simpele flyers mee maken en het daar bij laten.

Computrain, Opatel maar ook LOI heeft cursussen die basiszaken behandelen maar je kunt ook een pro (mij?) vragen je een training op maat te geven. Aan dat laatste heb je misschien meer aan omdat je ook nog in je QuarkXpress 'modus' zit. Zelf heb ik overigens Aad Metz 'hoog' zitten. Erg kundig persoon! google maar even op zijn naam

Kortom; het hangt dus echt van je eigen kennis en kunde af + je plannen voor de toekomst.

Veel succes in ieder geval!


Linda

p.s. Soms helpt 'gewoon' beginnen met een boek over Indesign en filmpjes op YouTube. Als je aanleg hebt is dat soms al voldoende!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 maart 2015, 19:48
Dirk-Jan Dirk-Jan is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 maart 2015
Berichten: 2
Standaard

Hoi Linda,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb inmiddels een boek gekocht met werkopdrachten die ik online kan downloaden. Ik ga kijken of ik zo al een heel eind kom!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
cursus, ervaringen, indesign, keuze, vraag

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cursus projectmanagement: ervaringen, tips? Daniella Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 3 31 januari 2012 13:02
Welke functies kun je vanuit huis doen? Verwijderd account Marketing en acquisitie 16 29 oktober 2010 11:09
Welke cursus wetenschapsjournalistiek Annet73 Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 1 30 oktober 2007 17:21
Cursus Wetenschapsjournalistiek NowHow Marktplaats 2 22 december 2006 11:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon