Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 december 2016, 17:41
Asmyldof Asmyldof is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Berichten: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar Asmyldof
Red face Embedded Designer - Beetje Laat; Kerst-Actie

Aan de hand van mijn verjaardags-mailtje bedacht ik mij plots dat ik een Lancelots account heb.

Origineel had ik een Kerst Actie deze maand, waarbij nieuwe projecten mij een aanbetaling kunnen laten factureren voor 31 december, en dan op de eind-afrekening 10% van de aanbetaling in korting krijgen.

Dat gaat ongetwijfeld hier niets meer opleveren, dus, tot 15 januari via Lancelots, zelfde deal met 5%.

Ik ben een Embedded Engineer met meer dan een tiental jaar ervaring in Zelfstandig en team-gebonden ontwerp van concept tot en met complete printplaat met of zonder firmware en/of PC support software.

Ik gebruik bij voorkeur Altium Designer, Atmel Studio, MicroSoft Visual Studio, GCC en ARM-GCC. Maar ben ook bereid andere software op te pakken en gebruik natuurlijk bij sommige klanten nu al andere pakketten, zoals uVision.
Ik kan werken met Windows en Linux.

Hoofdzakelijk ligt mijn ervaring in:
- (Low-Noise-)Analoog, Mixed-Signal en Medium Speed Digital (<=1GHz) design.
- Atmel AVR
- ARM Cortex
- RS232/RS485/IIC/SPI/QSPI
- ADC/DAC/Analogue Routing
- Thermo-dynamisch doordacht ontwerp
- 2 tot 32 lagen PCB design
- Manufacturing support
- Prototyping/testing

Ik beschik over een goed uitgerust persoonlijk laboratorium voor het testen, ontwikkelen en aanpassen van printplaten en schakelingen. Ik ben ook in staat analyses te doen op bestaande ontwerpen en waar mogelijk advies te geven over mogelijke verbeteringen.

Daarnaast ben ik mij op dit moment ook aan het verdiepen in EMC-pre-testing opzetten in mijn eigen lab - is het mogelijk dat voldoende betrouwbaar te krijgen in de bestaande setting en wat heb ik nodig?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
altium, analoog, atmel, elektronica, pcb

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon