Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 februari 2011, 14:15
Joan Joan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 11
Standaard Ervaring met Moneypenny?

Goedendag,

Zijn er freelancers die ervaring hebben met Moneypenny?

Vriendelijke groet,
Joan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 februari 2011, 12:41
Arjan202 Arjan202 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2011
Berichten: 3
Standaard

Hoi Joan,

Ervaring nog niet, maar ik heb een aantal telefoondiensten vergeleken.

Moneypenny is de meest uitgebreide. Je kunt deze telefonistes afspraken laten plannen, uitzoekwerk laten doen en bijvoorbeeld ook outbound calls laten doen.

Ze zijn heel ervaren, professioneel, vakkundig en hoog opgeleid en daar hangt dan ook een prijskaartje aan.

Als je alleen de telefoon wilt laten opnemen als je niet bereikbaar bent, zijn er eenvoudigere alternatieven zoals:
http://www.phonecare.nl (eur 15,- per maand, 1 euro per gesprek)
of
http://qudo-telefoondiensten.nl (eur 20,- per maand inc 10 gesprekken, 1,50 per gesprek)

Die laatste kunnen alleen eenvoudige handelingen: gesprek aannemen en notitie maken in e-mail of CRM. Of agenda beheer.

Openingstijden zijn ook belangrijk. Ik ga het gebruiken voor marketing om calls op te vangen en phonecare is op werkdagen tot 20:00 open.

Kijk dus naar openingstijden en wat je nodig hebt. Sommige vragen ook een eenmalige setup fee.


En denk ook aan de techniek: een virtuele VOIP telefooncentrale die doorschakelt op de tijden dat jij niet bereikbaar wilt zijn is ook voor weinig te krijgen op internet. (http://www.belcentrale.nl) Daarmee kun je bijvoorbeeld ook via een cascade schakeling eerst de telefoon twee keer bij jezelf laten overgaan voordat hij doorschakelt.

Succes! & we bellen ;-)

Laatst gewijzigd door Arjan202; 3 februari 2011 om 12:43 Reden: cascade heet het...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 februari 2011, 19:40
Joan Joan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 11
Standaard

Hoi Arjan,

Dank voor je uitgebreide antwoord: ik zie nu een kant van het bedrijf die ik niet verwacht had. ;-) Goed om te weten dit alles.

En dit is puur mijn eigen schuld, want ik had moeten vragen of mensen ervaring hadden met het werken voor of bij MP.

Sorry dus Arjan, dat ik je op het verkeerde been heb gezet. Toch ben ik blij met je reactie!

Groet,
Joan
__________________
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 februari 2011, 21:43
Arjan202 Arjan202 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 februari 2011
Berichten: 3
Standaard

Ah zoo... =)

Ik denk dat ik ze wel kan adviseren. Zo aan de buitenkant voelt het als een professionele club die goed georganiseerd is en oog heeft voor de mensen.

Dat moet wel, anders kunnen ze die service niet verlenen.

Veel succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
ervaring, moneypenny

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met boekhoudpakket Speedbalance? rijmeneer Administratie 3 30 januari 2011 22:35
Freelancer gezocht (opdracht) Wij zoeken Programmeurs en Vormgevers met ervaring met Joomla dannyverhoeven Marktplaats 5 12 januari 2010 17:58
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 13:50
ervaring met E-learning? Myrax Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 7 2 mei 2008 14:14
wie heeft ervaring met venture capitalists? erix Al die andere praktische dingen 2 9 mei 2007 00:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon