Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 1 april 2006, 10:55
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard Elkaar adviseren over marketing en promo-uitingen

Veel freelancers investeren in een eigen site. Dat is dan vaak een soort interactieve brochure met een portfolio en/of een lijstje klanten. Als je start kun je aan iedereen in je netwerk een folder sturen waarin staat wat je gaat doen en voor wie. Verder zijn de Kerst-, voorjaars-, vakantie- of zoveel jarig-bestaan-kaarten natuurlijk ook promotie-uitingen. Hoeveel geef je eraan uit? Hoeveel besteed je bijvoorbeeld aan je website?
Op de site hebben we al een training mailen en een training voor het (laten) bouwen van je eigen site. Ook over het (laten) ontwerpen van je huisstijl hebben we een goed artikel.

Het lijkt me leuk om elkaar te helpen bij die marketingcommunicatie. We kunnen elkaar feedback geven op de helderheid en aatrekkelijkheid van onze (visuele) boodschappen. Ik ga binnenkort mijn site zelf onderhouden. Ik a investeren in een content management systeem omdat ik merk dat er toch wel veel naar mijn site gekeken wordt, door relaties en opdrachtgevers. dan kan ik wat makkelijker actueel zijn. Dan ga ik ook eens wat dingen herzien. Wie eens wil schieten op wat ik nu heb, is van harte welkom. Ik ben b.v. onzeker over de foto die er nu op staat. Wat voor beeld krijg je daarbij? Wat voor imago straal ik daarmee uit? Wil je zelf ook commentaar op je site of folder, gooi hem dan ook in dit forum, met concrete vragen erbij voor het beste resultaat.
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl

Laatst gewijzigd door Isabelle; 1 mei 2006 om 13:11
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon