Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 juli 2011, 18:37
thomas1983 thomas1983 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 december 2010
Berichten: 11
Standaard boekhouder in omgeving rotterdam

Ik ben dit jaar begonnen als zzp-er. Ben freelance journalist en tekstschrijver. Heb een handjevol opdrachtgevers, sommige vrijgesteld van BTW, sommige met BTW. Tot op heden gaat alles prima. Ik stuur m'n factuurtjes, houd alles overzichtelijk bij, bewaar m'n bonnetjes, verwerk m'n uren in een overzicht, enz. Er zijn alleen sommige zaken waar ik nog wel eens vraagtekens bij zet en ik maak me vooral zorgen over het einde van het jaar. Opgave inkomstenbelasting, mogelijke aftrekposten, enz. Dus vandaar dat ik me nu een beetje ben gaan oriënteren op een boekhouder. Wie biedt zich aan of heeft een goede tip?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juli 2011, 08:21
deGrootVergouwe deGrootVergouwe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juli 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1983 Bekijk bericht