Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 31 maart 2010, 10:08
rens rens is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 juli 2009
Berichten: 4
Standaard Re: Urenregistratie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pellie Bekijk bericht
Dat ziet er goed uit. Ik werk op sommigen projecten samen met een andere freelancer. Daarvoor gebruiken we nu 14dayz.com.

Kun je met Harvest ook projecten 'delen' , of is een betaalde versie dan wel een must?
Ik geloof dat je wel projecten kan 'delen', maar inderdaad alleen bij de betaalde versie. Op de site staat het ergens uitgelegd. Succes!
Met citaat reageren
  #12  
Oud 24 januari 2011, 11:02
REXTRA REXTRA is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb Harvest even bekeken, de interface is in ieder geval spiffy, en je kunt uren schrijven en factureren aan elkaar linken, en allerhande andere tools met de urenadministratie verbinden. Zo te zien bewaar je je data in the cloud, maar je kunt wel exports maken naar alle veelgebruikte formats (csv, excel &c.). Er is geen freeware versie van, alleen een free trial. Wel kun je met een license drie concurrent users hebben maar dan betalen de tweede en derde user wel apart nog USD 10 per maand (basislicentie kost USD 12 per maand). Als je veel samen doet kan dat natuurlijk misschien wel een goed idee zijn. Ook Timewriter ziet er helder uit maar als je Mac of UNIX gebruikt als OS kun je alleen online werken (zou geen probleem meer moeten zijn), en alleen met de Pro versie (vanaf 50 medewerkers). Dat laatste lijkt me voor een zzp'er misschien niet zo'n goede investering. Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar een systeem voor urenadministratie want ik vind EXCEL (dat ik er nu voor gebruik) daar eigenlijk ongeschikt voor. Dus als iemand nog verdere tips heeft houd ik mij aanbevolen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
urenregistratie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werk vanuit huis voor klant uit de VS. Hoe gaat de belasting in zijn werk? maerschalk Belasting 2 23 januari 2012 09:53
Grote opdracht (2jr), hoe zit dat met de belastingdienst? Flierp Belasting 5 13 september 2011 11:26
Inkomstenbelasting Hoe moet ik de IB aanpakken bij deelname in een VOF? ErikN Belasting 1 31 juli 2011 15:53
Hoe verreken ik de berekende rente door de belastingdienst? emeinema Belasting 2 28 januari 2009 14:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon