Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 januari 2007, 14:40
Rosier Rosier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 18
Standaard Samenwerking en uitbreiding netwerk gezocht!

Mijn naam is Jos Rosier, woonachtig in Almere, en ik ben werkzaam als trainer. Onder de naam itsmore ontwikkel en organiseer ik trainingstrajecten en maatprogramma’s op het brede gebied van corporate vitality. Beweging, ontspanning en martial arts zijn de belangrijkste tools die ik daarvoor inzet
Daarnaast werk ik graag samen met andere trainers en trainingsbureaus, en vervul ik in deze een faciliterende en 'vertalende' rol bij: - motivatie en teambuilding - verandering en communicatie - conflict control - reorganisatie/fusie - kader- en managementtraining - brainstorm, thema/kick-off en event - clinic en seminar.
Het speelveld omvat onder meer actie- en bewegingsmetaforen, simulaties, rollenspellen, dans en expressie, improvisatie, creativiteits- en spelvormen.


Het doel van deze mail is het zoeken naar nieuwe samenwerkingsverbanden en netwerken.

Uitgebreide informatie op de website: www.itsmore.nl Indien gewenst stuur ik graag twee bijlagen toe: testimonials en fotoimpressies.

Alle reacties zijn van harte welkom en worden zeer gewaardeerd.


Met vriendelijke groet

Jos Rosier
trainer


mail@itsmore.nl

Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 januari 2007, 14:50
erno@ernohannink.nl's schermafbeelding
erno@ernohannink.nl erno@ernohannink.nl is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Berichten: 142
Stuur een bericht via Skype™ naar erno@ernohannink.nl
Standaard Re: Samenwerking en uitbreiding netwerk gezocht!

Ken je Nils Roemen van B-come al?
Misschien eens interessant om contact te leggen.

Heb je al gekeken op netwerken via het www zoals Xing, OpenBC, Hyves....
__________________
ik help zelfstandigen internet slim toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen.

gratis nieuwsbrief klanten krijgen via internet
Hyves: Hyves voor freelancers
@ernohannink
boekeh
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 januari 2007, 16:15
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: Samenwerking en uitbreiding netwerk gezocht!

Hallo Jos,

ik heb net even opgezocht wat martial arts is, ik kende het begrip nog niet...

Ik ben trainer en geef o.a.workshops intuitief schilderen en gebruik het schilderen als metafoor voor het leven: tijdens het schilderen komt men vaak dezelfde dingen tegen als in het leven. Een geweldige spiegel!
Voor het bedrijfsleven heb ik een bijzondere workshop waarin het team gezamenlijk een schilderij maken. Door dit te doen kan men veel inzichten krijgen in de samenwerking, in persoonlijke onderdelen. Ik kan hier veel uithalen wat betreft de voorgaande onderdelen en kan op een coachende wijze hier meer helderheid in geven aan het team.

Ik werk op dit moment met particulieren, maar wil een overstap maken naar he bedrijfsleven en vind het prettig om dit in een samenwerkingdverband te doen.

Ook ben ik geïnteresseerd in het ontwikkelen van een trainingsweek waarin veel verschillende elementen als bewustzijnsprocessen, creativiteit, dans (ik ben bezig met Biodanza).

Kijk maar eens op mijn website. Wellicht interesseert je wat ik doe.

Groeten,

Lucy Schaaphok
Life Creations
www.life-creations.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 januari 2007, 10:28
Rosier Rosier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 18
Standaard Re: Samenwerking en uitbreiding netwerk gezocht!

Hallo Lucy.
Dank voor je reactie. Ik denk wel - kijkend naar je site - dat er parallelen te vinden zijn in hetgeen jij doet en ik doe. Wellicht interessant om een keertje te bomen. Vooral het idee van een trainingsweek spreekt me aan.

Nu zit ik alleen met een 'vervoersprobleem'. Ik doe alles met de trein en helaas is Friesland (nog) niet de best bereikbare provincie van Nederland.

Vraag is derhalve: kom jij weleens richting de Randstad? Ik zag iets staan van cursussen in Amsterdam...

Ik hoor graag weer van je.

Hartelijke groet,

Jos Rosier
mail@itsmore.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 januari 2007, 23:22
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: Samenwerking en uitbreiding netwerk gezocht!

Hallo Jos,

wat betreft reizen met de trein van Almere naar Leeuwarden is niet een geweldige optie: je doet er 3 uren over! Met de auto 1 uur en een kwartier! Geen goede reclame voor de ns.

Laten we eerst eens bellen.

Hartelijke groet,

Lucy Schaaphok
Life Creations
www.life-creations.nl
058-2886494
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon