Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 november 2009, 12:31
iris84 iris84 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2009
Berichten: 1
Standaard Enquete eBooks en Private Label boeken als marketinginstrument

Beste freelancers,

Ik ben Iris Willems, 25 jaar en momenteel bezig met een afstudeeronderzoek over de markt van eBooks en Private Label boeken. Een eBook is een zeer geschikt internetmarketingmiddel om meer klanten te werven en ook meer te weten te komen over uw potentiele klanten. Er zijn namelijk altijd bezoekers die niet meteen bij een bezoek aan uw website diensten of producten afnemen. Door een gratis eBook aan de bezoekers van uw website te geven in ruil voor NAW gegevens, kunt u deze potentiele klanten zelf benaderen.
Mijn afstudeeropdracht bestaat uit het onderzoeken van de behoefte in de markt om deze boeken af te nemen. Hiervoor heb ik een enquete opgesteld die ik graag aan freelancers zoals u wil voorleggen.

De enquete geldt dus voor freelancers die een eigen website hebben.
Ik nodig u daarom uit om onderstaande enquete in te vullen om zo mij verder te helpen in mijn onderzoek. Uw mening wordt zeer gewaardeerd.
De vragenlijst telt 10 vragen en zal ongeveer 5 minuten van uw tijd in beslag nemen. U kunt de vragenlijst starten door op onderstaande link te klikken.

Alle verstrekte informatie, persoonlijke gegevens en meningen, worden vertrouwelijk verwerkt.
Heeft u verder nog vragen of opmerkingen kunt u via iris@uitgever.biz contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet, Iris Willems

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=25544
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2009, 14:44
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Enquete eBooks en Private Label boeken als marketinginstrument

Welkom hier Iris,

ik heb je andere ( crossposting ) topic verwijderd, er is geen noodzaak om 2 identieke topics aan te maken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 november 2009, 01:24
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Enquete eBooks en Private Label boeken als marketinginstrument

Dag Iris,

Ik heb je enquête ingevuld.

Ik heb per mail een verzoek voor deelname van je ontvangen en bij deze wil ik je even vragen hoe je aan mijn (zakelijke) e-mailadres bent gekomen.

Groeten, Renée
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pensioenen boeken op de balans of als kosten? Maas Administratie 1 12 april 2009 14:54
Server aanschaffen als freelancer: hoe boeken? ahbruinsma Administratie 6 18 oktober 2008 22:04
cursus partner boeken als kosten van onderneming? akron Administratie 1 19 augustus 2008 14:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon