Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 februari 2008, 18:14
Willenium Willenium is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2008
Berichten: 7
Standaard Oproep: Enquete omtrent freelancers

Ik ben Pim Hoogendoorn en ik studeer Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam.
Voor mijn afstudeeropdracht onderzoek ik momenteel een aantal dingen omtrent freelancers.

Ik zou graag zien dat jullie mijn enquete invullen. Dit zal mij ontzettend helpen tijdens mijn onderzoek.

Dit is de url: http://www.zoomerang.com/survey.zgi?p=WEB227ETLA8ZXK

Alvast bedankt!

ps. Ik kon zo snel in de FAQ niet vinden of deze oproep mocht ja of nee...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 februari 2008, 18:45
Moderator Moderator is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 30 oktober 2006
Berichten: 29
Standaard Re: Oproep: Enquete omtrent freelancers

Ha Pim,

Misschien is het leuk als je even vertelt waar je scriptie over gaat?
En of we als Lancelots dan ook iets met de resultaten mogen doen, als het interessant is (een nieuwsberichtje ofzo)

Groet,
Redactie Lancelots
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 februari 2008, 19:04
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Oproep: Enquete omtrent freelancers

Beste Pim,