Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 april 2006, 17:29
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 267
Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts
Standaard Stichting Nieuwswaarde

Kreeg vandaag een brief van de stichting nieuwswaarde, waarin mij verzocht werd alle artikelen die ik geschreven heb voor kranten en tijdschriften op te schrijven zodat ik een vergoeding kan krijgen voor de leenrechten en reprorechten. Als ik het allemaal goed begrijp kan ik er allemaal maar een leuk zakcentje aan verdienen, aangezien ik in 2005 meer dan 30 publicaties in publiekstijdschriften en kranten had staan.

Iemand hier ervaring mee? Zo niet, dan lijkt het me toch een aanrader voor freelancers. Ze keerden in 2003 ongeveer 240.000 euro uit aan 645 journalisten. Toch zo'n 370 euro gemiddeld per journalist...Vorig jaar was het 600.000 euro, maar weet niet hoeveel journalisten er toen aan meededen...

Fotografen, journalisten, en nieuwsmakers, grijp je kans zou ik zeggen! (of er moet iemand reageren die er negatieve ervaringen mee heeft...)

mvg. Niels
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon